fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 3 月 17 日  星期一
M記真係大奸商!

尋日出街攞西餅兼食lunch,哇!真係得人驚~屯市哥間m記買左價,全部餐都貴左一蚊~

話說我攞左8件四餅番來,媽媽一番來,就食左四件-口-今朝只係得番一件.....媽媽你太可惡la!!

今日我去剪髮,又係去番上之哥間,原因係近我屋企同埋哥間的確不錯~

今次去到係一個女仔幫我剪,佢問左我點剪,我就話剪簿,剪碎,但係要keep番咁既長度,

佢問我係5係想留長頭髮,我就話係(其實我係想留長,但係我又5想留到要紮既程度)

佢問我d陰係5係剪短,我話好(其實剪5剪都好,我d陰都生得好快)

佢同我講話有d位上次剪得太多,要我下次5好咁快剪,因為會同下面哥d頭髮反差好大

(上次都係係到剪,不過5係佢剪姐)不過睇得出佢好有心機咁剪,我都幾滿意XD

佢仲問我有無帶外套來,我話無,佢問我凍5凍,我就話5凍,出面好熱...

之後佢就比左張卡面我,叫我下次來搵佢~我睇下張卡片,原來佢係e間野係top 4既其中一個.

難5得之,佢張卡片令過上次哥個人咁多la~

話說話出面真係好熱,我出街都係著短tee同短褲XD剪完頭髮真係爽得多!!

之後去新墟哥間m記,發現佢哥間無加價都係咁多錢,所以話呢,m記真係一個大奸商~~ 


ありがとう
發表時間:2008-03-17 02:54 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]