今日は2008 年 3 月 17 日 星期一
M記真係大奸商!
尋日出街攞西餅兼食lunch,哇!真係得人驚~屯市哥間m記買左價,全部餐都貴左一蚊~
話說我攞左8件四餅番來,媽媽一番來,就食左四件-口-今朝只係得番一件.....媽媽你太可惡la!!
今日我去剪髮,又係去番上之哥間,原因係近我屋企同埋哥間的確不錯~
今次去到係一個女仔幫我剪,佢問左我點剪,我就話剪簿,剪碎,但係要keep番咁既長度,
佢問我係5係想留長頭髮,我就話係(其實我係想留長,但係我又5想留到要紮既程度)
佢問我d陰係5係剪短,我話好(其實剪5剪都好,我d陰都生得好快)
佢同我講話有d位上次剪得太多,要我下次5好咁快剪,因為會同下面哥d頭髮反差好大
(上次都係係到剪,不過5係佢剪姐)不過睇得出佢好有心機咁剪,我都幾滿意XD
佢仲問我有無帶外套來,我話無,佢問我凍5凍,我就話5凍,出面好熱...
之後佢就比左張卡面我,叫我下次來搵佢~我睇下張卡片,原來佢係e間野係top 4既其中一個.
難5得之,佢張卡片令過上次哥個人咁多la~
話說話出面真係好熱,我出街都係著短tee同短褲XD剪完頭髮真係爽得多!!
之後去新墟哥間m記,發現佢哥間無加價都係咁多錢,所以話呢,m記真係一個大奸商~~
ありがとう
發表時間:2008-03-17 02:54 PM [
訪客留言(7) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]