fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 3 月 14 日  星期五
白色情人節真係太美好了,,,,

尋日上pe堂,個膠馮係咁射波都射5入,nor到爆~佢仲要比埋d 5關籃球既動作要我地做~

佢來到我地個組既時候.佢話要做評估,個個都要做比佢睇~

而當我做完之後,佢竟然讚我 good,仲同我give me five添XD~哥種感覺真係爽~

之後我就痴左線咁.騰騰問我係5係痴左線,我就更+係到狂叫yeah~~~~kaka

之後係lunch既時候,我同君君就更+係街上面發表膠論,笑到傻,

而係後面就有2b班最令女哥個同騰騰係到.騰騰叫我4號,2b班最令女哥個係到叫謝國華.

請注意我只係應左騰騰而已~不過君君同其他人就係到胡思亂想了~

今日一起身就超級攰!!!腰仲超痛~~~~~~~~都係膠馮既錯!!!!

va堂愈講個project愈得人驚,佢竟然要我地真係拍movie來present-口-

上sit堂,毛sir出現左句爆炸性宣言.佢問邊個係中文科科長,要佢落去攞番d簿~

果然毛sir同miss yip真係一對架....辛苦你la,毛sir~本人各你深深地向你致敬~!!

中文堂miss yip無番,由miss wan來代堂.大家當然十分興奮,

我,欣,占士,小明,ben玩true or dare,最好笑係我地狂串小明.同埋我要欣欣打robert=] 

今日係白色情人節然後今日佩欣,tra都收到禮物.呵呵^^然而欣欣就5肯收p既禮物,,, 

不過可憐我,要攞住勁大棟書番屋企.e+隻手無哂力,會係咁振,假期,功課多到死呀~大家要好好努力喔~!!

P.S.尋日我亞哥買左部新電腦番來,洗左5小錢,e+部電腦好好多.快好多

不過有d出奇既係e+部新電腦到竟然有photoshop-口-~不過有新電腦用,真係成個人都好hapi^^


ありがとう
發表時間:2008-03-14 04:53 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]