今日は2008 年 3 月 14 日 星期五
白色情人節真係太美好了,,,,
尋日上pe堂,個膠馮係咁射波都射5入,nor到爆~佢仲要比埋d 5關籃球既動作要我地做~
佢來到我地個組既時候.佢話要做評估,個個都要做比佢睇~
而當我做完之後,佢竟然讚我 good,仲同我give me five添XD~哥種感覺真係爽~
之後我就痴左線咁.騰騰問我係5係痴左線,我就更+係到狂叫yeah~~~~kaka
之後係lunch既時候,我同君君就更+係街上面發表膠論,笑到傻,
而係後面就有2b班最令女哥個同騰騰係到.騰騰叫我4號,2b班最令女哥個係到叫謝國華.
請注意我只係應左騰騰而已~不過君君同其他人就係到胡思亂想了~
今日一起身就超級攰!!!腰仲超痛~~~~~~~~都係膠馮既錯!!!!
va堂愈講個project愈得人驚,佢竟然要我地真係拍movie來present-口-
上sit堂,毛sir出現左句爆炸性宣言.佢問邊個係中文科科長,要佢落去攞番d簿~
果然毛sir同miss yip真係一對架....辛苦你la,毛sir~本人各你深深地向你致敬~!!
中文堂miss yip無番,由miss wan來代堂.大家當然十分興奮,
我,欣,占士,小明,ben玩true or dare,最好笑係我地狂串小明.同埋我要欣欣打robert=]
今日係白色情人節然後今日佩欣,tra都收到禮物.呵呵^^然而欣欣就5肯收p既禮物,,,
不過可憐我,要攞住勁大棟書番屋企.e+隻手無哂力,會係咁振,假期,功課多到死呀~大家要好好努力喔~!!
P.S.尋日我亞哥買左部新電腦番來,洗左5小錢,e+部電腦好好多.快好多
不過有d出奇既係e+部新電腦到竟然有photoshop-口-~不過有新電腦用,真係成個人都好hapi^^
ありがとう
發表時間:2008-03-14 04:53 PM [
訪客留言(5) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]