今日は2008 年 2 月 25 日 星期一
今日真黑仔,,,
今日真係黑仔,我無帶所時番學,好在va同cit向雅大借左感激無限喔=]
打左比媽媽,我e個時間發現手機既重要性~!!
va堂,miss kan真係大放笑蛋XD paul張佢幅圖哥條友油成不似人類皮膚既顏色,,,,
cit大家都上班壇,,,係到針對yusuki,,最好笑,毛sir都一齊上,,佢仲話想知邊個yusuki添...
小息去左大門到攞所時,,,真係太感謝媽媽了!!!!!!!
中文堂,,我同miss yip狂玩,因為我係咁叫佢小葉同葉葉,,於是miss yip就好"親切"咁叫我地個名..
本人被佢叫成小xx同埋xx豬,xx同學,,,(xx=我真名中既尾兩個字)
不過真係好搞笑...同埋miss yip叫我5好帶壞小君,,,kuku,,,
係學習疊字既時候,我就話AA式既例子就係葉葉,ABB式就係小葉葉.AABB式就係小小葉葉~
kaka,今堂同miss yip玩得超開心,真係爽呀!^^
lunch,係m記影相,影到超清晰既tracy,同埋一幅令令相,,kuku
不過番到來,係走廊到prefect見到我用手機,我立即拉左欣欣閃走左~~~
然後問koey借左眼鏡來戴,,,安全上到課室!!然後由於怕佢認得我,所以問左yusuki來借橡筋~
於是那個壞心腸既小雞就幫我設計髮型了~拜託了,超多人見到喔.....佢地仲話我可愛呀!!
paul就話我女性化左~佢仲攞左部手機出來打算影我,kuku,,比prefect見到,被記了名,
君就話我増添左萌度,不過佢覺得我5紮比較arm我,還是君君比較客觀喔~
英文堂我攞錯左書真係,,,,,唉,全堂全班進入睡眠狀態~~~Zzzz
放學去食野,係kfc等左n奈,我想同你講~今時今日咁既服務態度係5 arm架!!
ありがとう
發表時間:2008-02-25 05:47 PM [
訪客留言(1) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]