fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 2 月 25 日  星期一
今日真黑仔,,,

今日真係黑仔,我無帶所時番學,好在va同cit向雅大借左感激無限喔=]

打左比媽媽,我e個時間發現手機既重要性~!!

va堂,miss kan真係大放笑蛋XD paul張佢幅圖哥條友油成不似人類皮膚既顏色,,,,

cit大家都上班壇,,,係到針對yusuki,,最好笑,毛sir都一齊上,,佢仲話想知邊個yusuki添...

小息去左大門到攞所時,,,真係太感謝媽媽了!!!!!!!

中文堂,,我同miss yip狂玩,因為我係咁叫佢小葉同葉葉,,於是miss yip就好"親切"咁叫我地個名..

本人被佢叫成小xx同埋xx豬,xx同學,,,(xx=我真名中既尾兩個字)

不過真係好搞笑...同埋miss yip叫我5好帶壞小君,,,kuku,,,

係學習疊字既時候,我就話AA式既例子就係葉葉,ABB式就係小葉葉.AABB式就係小小葉葉~

kaka,今堂同miss yip玩得超開心,真係爽呀!^^

lunch,係m記影相,影到超清晰既tracy,同埋一幅令令相,,kuku

不過番到來,係走廊到prefect見到我用手機,我立即拉左欣欣閃走左~~~

然後問koey借左眼鏡來戴,,,安全上到課室!!然後由於怕佢認得我,所以問左yusuki來借橡筋~

於是那個壞心腸既小雞就幫我設計髮型了~拜託了,超多人見到喔.....佢地仲話我可愛呀!!

paul就話我女性化左~佢仲攞左部手機出來打算影我,kuku,,比prefect見到,被記了名,

君就話我増添左萌度,不過佢覺得我5紮比較arm我,還是君君比較客觀喔~

英文堂我攞錯左書真係,,,,,唉,全堂全班進入睡眠狀態~~~Zzzz

放學去食野,係kfc等左n奈,我想同你講~今時今日咁既服務態度係5 arm架!!


ありがとう
發表時間:2008-02-25 05:47 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]