今日は2008 年 2 月 20 日 星期三
那首歌,,,,,,,,
今日assembly各個人兄都發揮腦殘既本色,雖然有d真係好爛,但係好佩服佢地~
而陳sir就話哥d係cheap gag,咁我想問下有咩gag係5cheap既呢?
音樂堂,女兒們繼續唱那首"x愛xx"既歌,真的有夠o了,之後講到大補酒哥到先最搞笑,,
普通話堂最記得既係我張三明治講左成simon治,然後大家大笑~
lunch大家去食冷麵,,然後那2個小孩去左買勁多個麵包番來食~然後我部機無lala教左做2線通話,
搞到我打5到電話比人,不過好在我好快搞得番了~之後媽媽打來同我講話道門有d error...
中文堂完全心散,葉:你有咩問題?
我: 你好,早安~!(眾笑)
葉:而家係晏就la,,,
我:午安...........晚安,,,,
由於本人已經係極度累透了,所以只好要佩欣比包糖我望梅止渴,,,
係break既時候,我就同君食左一粒可樂糖,然後某green(男不男,女不女,人不人,妖不妖的傢伙)
就係到講,有人係到食糖呀,,,,不過好可惜,小葉無理到佢~
佢林住報串,但係比我地睇到真係nor到爆,於是
我:有人煮lone野呀,有d lone味,因為有人燒焦左呀~
葉:邊個呀?
我:green(明白到意思既人就係到笑...)
係最後哥時,葉:你坐係e個位,心散左好多~
我:我同你太近,我好易緊張~
之後,我地就去左禮堂到聽講座,發現哥d科目同心中想的係差好遠,
不過真係好憎而家個副校,把聲又難聽,講野又差,真係想打死佢~
而家對於哥d科目真係無哂興趣-3-
話說e 2日我已經掉左個電話5次,同埋原來佢地係睇過我跳哥隻舞架~!!(亂揮掌頸中)
ありがとう
發表時間:2008-02-20 05:59 PM [
訪客留言(0) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]