fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 2 月 20 日  星期三
那首歌,,,,,,,,

今日assembly各個人兄都發揮腦殘既本色,雖然有d真係好爛,但係好佩服佢地~

而陳sir就話哥d係cheap gag,咁我想問下有咩gag係5cheap既呢?

音樂堂,女兒們繼續唱那首"x愛xx"既歌,真的有夠o了,之後講到大補酒哥到先最搞笑,,

普通話堂最記得既係我張三明治講左成simon治,然後大家大笑~

lunch大家去食冷麵,,然後那2個小孩去左買勁多個麵包番來食~然後我部機無lala教左做2線通話,

搞到我打5到電話比人,不過好在我好快搞得番了~之後媽媽打來同我講話道門有d  error...

中文堂完全心散,葉:你有咩問題?

我: 你好,早安~!(眾笑)

葉:而家係晏就la,,,

我:午安...........晚安,,,,

由於本人已經係極度累透了,所以只好要佩欣比包糖我望梅止渴,,,

係break既時候,我就同君食左一粒可樂糖,然後某green(男不男,女不女,人不人,妖不妖的傢伙)

就係到講,有人係到食糖呀,,,,不過好可惜,小葉無理到佢~

佢林住報串,但係比我地睇到真係nor到爆,於是

我:有人煮lone野呀,有d lone味,因為有人燒焦左呀~

葉:邊個呀?

我:green(明白到意思既人就係到笑...)

係最後哥時,葉:你坐係e個位,心散左好多~

我:我同你太近,我好易緊張~

之後,我地就去左禮堂到聽講座,發現哥d科目同心中想的係差好遠,

不過真係好憎而家個副校,把聲又難聽,講野又差,真係想打死佢~

而家對於哥d科目真係無哂興趣-3-

話說e 2日我已經掉左個電話5次,同埋原來佢地係睇過我跳哥隻舞架~!!(亂揮掌頸中) 


ありがとう
發表時間:2008-02-20 05:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]