fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 2 月 16 日  星期六
我家班主任有夠毒~

尋日一番到來,就係到見到個新sitting plan,君坐我格離,欣坐我後面,

本來我地真係幾開心架,,,,,但係女班長同男班長都坐我附近,真係有夠x~

上中文堂更+係難受呀,我本來想同君君傾下計,點知我講左第一句說話,miss yip就立即問我有咩問題~

拜託呀,我連想要的答案都未得到呀~之後格左n奈,我去問君la,miss yip又即係問我有咩問題~

天呀.......有問題的是你好不好?結果就是我地傳紙仔來傾,坐係格離都要咁,班主任真係毒到死~~!!!!

重點的是傳紙仔都好易比人發現,班主任真的有夠狠~!!!套用yr哥句,真係想與佢媽媽發生關係~!!!!!!!!

音樂堂~那首"水真解渴"比欣同晴改左做"x愛xx",你地想像力有夠要命呢~~~~~

家政堂分組,咁arm我地係c組,cooking mama,比某鴨翻譯為料理老母組~

君同晴就係料理組~而我地就係老母組,(我是媽媽呢..)

地理堂我地5理哥個廢高,係到sd sms,感覺真爽!!!!!XD

放學到lab到做project,講話真的很感謝其他組喔~基本上很多材料都是從佢地來的~

仲借埋個人才來幫我地包野,整盒子~e+個model終於ko哂了~我地之後去慶功~~=]

我仲見到鐘聲喔XD~真的超超超超超高興喔=]

希望明天家長日~大家都安好吧~~~~~~~~~~努力!!


ありがとう
發表時間:2008-02-16 06:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]