今日は2008 年 2 月 16 日 星期六
我家班主任有夠毒~
尋日一番到來,就係到見到個新sitting plan,君坐我格離,欣坐我後面,
本來我地真係幾開心架,,,,,但係女班長同男班長都坐我附近,真係有夠x~
上中文堂更+係難受呀,我本來想同君君傾下計,點知我講左第一句說話,miss yip就立即問我有咩問題~
拜託呀,我連想要的答案都未得到呀~之後格左n奈,我去問君la,miss yip又即係問我有咩問題~
天呀.......有問題的是你好不好?結果就是我地傳紙仔來傾,坐係格離都要咁,班主任真係毒到死~~!!!!
重點的是傳紙仔都好易比人發現,班主任真的有夠狠~!!!套用yr哥句,真係想與佢媽媽發生關係~!!!!!!!!
音樂堂~那首"水真解渴"比欣同晴改左做"x愛xx",你地想像力有夠要命呢~~~~~
家政堂分組,咁arm我地係c組,cooking mama,比某鴨翻譯為料理老母組~
君同晴就係料理組~而我地就係老母組,(我是媽媽呢..)
地理堂我地5理哥個廢高,係到sd sms,感覺真爽!!!!!XD
放學到lab到做project,講話真的很感謝其他組喔~基本上很多材料都是從佢地來的~
仲借埋個人才來幫我地包野,整盒子~e+個model終於ko哂了~我地之後去慶功~~=]
我仲見到鐘聲喔XD~真的超超超超超高興喔=]
希望明天家長日~大家都安好吧~~~~~~~~~~努力!!
ありがとう
發表時間:2008-02-16 06:43 PM [
訪客留言(2) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]