fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 1 月 22 日  星期二
我真係愈來愈大膽,,,,high呀!!

今日PE堂,膠馮叫3個仔去抬走條,之後我就講左"處(柱)男",全班大笑,,,,之後佢問係邊個講既,

我就high哂咁超興奮同佢講"係我呀!!"之後佢預計5到我會應,佢就話"你竟然認?!好,你去收左條繩佢,"

之後我就去收繩la,,卷下卷下期間,佢就好似好不滿咁望住我,講"we are waiting for you,be quick"

我就答"i'm quick呀"話說在下比那3名男子還要快呢,,,

小息雅大講到謝花同秋姐既打倒,又講到他班既慘況,我就答左句"全班合格,更加驚嚇"

中文miss yip用左2堂來對聆聽卷,強吧?成績一般,,我就同tra係咁傾,最強的還要是tra不停地大叫寧次,

沒辦法,tra就是犯了思春病是也~之後中史無炒到,我真係覺得很奇怪喔,,,,

lunch去許留山,因為欣欣講錯野話要請我地食野~~kuku,,,

講說本人既喉嚨真係不太好,太酸甜苦辣也不行,會嘔呀,,

番到來,去左搵miss lau,佢比番d書我,我搵佢時,仲5記得左講miss,但係係下一句講番,真係,,,

係課堂,我同君君進行這個搶奪蘿莉大戰,,,超好玩耶,君君還給我改名叫"雷達"呀,,

要我這個媽媽和蘿莉欣與佢保持2秒距離kuku,,,而tra就不停地發出佢想念寧次既怨念,,

最好笑,我與欣欣要講一d重要野既時候,我唱左句"風繼續吹,君請離去"(原句係 風繼續吹,不忍遠離   by一首歌叫風繼續吹)

君真的被這句而乖乖回到佢既座子上,看~這就是媽媽既力量~~!!(話說感覺上我都係大眾的媽媽吧)

之後數學竟然派卷,dt林真係勁人~又叫我地帶書,話今日無卷派,佢都得既la.

班主任堂,我家既女兒都係到興致勃勃地討論誰是爸爸的問題,去到hall我個位很曬,,,仲要聽埋d低能talk.

真係慘,,之後比個亞婆罰哂全部人企,係到罵我地(實際上佢真係好似搞緊gag,佢講d野真係令人好想笑)講埋哂d kai論,

之後放學,係locker到,君君係我個肚上面聽聽呀,chris講左句好似粗口既野(但係好好笑)於是我同君一齊攻擊佢.

之後同君繼續大戰,,,陪人等車,不過好心巴士就改善下吧,一係就無,一係就一大堆,真係,,,,,,,


ありがとう
發表時間:2008-01-22 06:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]