今日は2008 年 1 月 22 日 星期二
我真係愈來愈大膽,,,,high呀!!
今日PE堂,膠馮叫3個男仔去抬走條柱,之後我就講左"處(柱)男",全班大笑,,,,之後佢問係邊個講既,
我就high哂咁超興奮同佢講"係我呀!!"之後佢預計5到我會應,佢就話"你竟然認?!好,你去收左條繩佢,"
之後我就去收繩la,,卷下卷下期間,佢就好似好不滿咁望住我,講"we are waiting for you,be quick"
我就答"i'm quick呀"話說在下比那3名男子還要快呢,,,
小息雅大講到謝花同秋姐既打倒,又講到他班既慘況,我就答左句"全班合格,更加驚嚇"
中文miss yip用左2堂來對聆聽卷,強吧?成績一般,,我就同tra係咁傾,最強的還要是tra不停地大叫寧次,
沒辦法,tra就是犯了思春病是也~之後中史無炒到,我真係覺得很奇怪喔,,,,
lunch去許留山,因為欣欣講錯野話要請我地食野~~kuku,,,
講說本人既喉嚨真係不太好,太酸甜苦辣也不行,會嘔呀,,
番到來,去左搵miss lau,佢比番d書我,我搵佢時,仲5記得左講miss,但係係下一句講番,真係,,,
係課堂,我同君君進行這個搶奪蘿莉大戰,,,超好玩耶,君君還給我改名叫"雷達"呀,,
要我這個媽媽和蘿莉欣與佢保持2秒距離kuku,,,而tra就不停地發出佢想念寧次既怨念,,
最好笑,我與欣欣要講一d重要野既時候,我唱左句"風繼續吹,君請離去"(原句係 風繼續吹,不忍遠離 by一首歌叫風繼續吹)
君真的被這句而乖乖回到佢既座子上,看~這就是媽媽既力量~~!!(話說感覺上我都係大眾的媽媽吧)
之後數學竟然派卷,dt林真係勁人~又叫我地帶書,話今日無卷派,佢都得既la.
班主任堂,我家既女兒都係到興致勃勃地討論誰是爸爸的問題,去到hall我個位很曬,,,仲要聽埋d低能talk.
真係慘,,之後比個亞婆罰哂全部人企,係到罵我地(實際上佢真係好似搞緊gag,佢講d野真係令人好想笑)講埋哂d kai論,
之後放學,係locker到,君君係我個肚上面聽聽呀,chris講左句好似粗口既野(但係好好笑)於是我同君一齊攻擊佢.
之後同君繼續大戰,,,陪人等車,不過好心巴士就改善下吧,一係就無,一係就一大堆,真係,,,,,,,
ありがとう
發表時間:2008-01-22 06:03 PM [
訪客留言(0) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]