今日は2008 年 1 月 11 日 星期五
人家就全民皆估~我地就全民辛苦~!!
數學死左~~~~錯左好多~~~~自己知自己事~~~今次考試死哂~~!
dt林都監考~~~~佢無lala考完試講左句 bad bahavior~大家係到笑~~~
講真真係科科都死哂~~~~~唉,,,,,,,,,,,,,,,
個死膠馮無lala死過來同我地傾計~我串x佢~
之後考地理~挫折感很好~好多都5識~~~唉,,,,,,d野完全5識咁濟~亂做居多~
d老師出卷真係得人驚~出d考過既~~但係後尾教哥d又5多出~比佢玩死law~~~咁你玩哂la~~~~
算la~~~~~今次考試太多過份兼離譜既野~~~
我地去m記食晏~~~一係個位到~我留意到前面哥台果個男仔好可愛,令仔一名~
可惜人地有女友~~欣欣你無望架la~~~~!!
佢皮膚都好白下,睇得出係讀得書既,運動又ok既人~總之就係人才一名~~~!!
之後陪人等車~係巴士站到~見到牙牙,paul.p哥,白花油王子~
我來遠見到牙,就立即大叫ckj~之後大家都係笑~~~~之後就狂叫ckj~正呀!!
話說今日天氣很熱~同尋日好5同~今日太陽很猛~~
ありがとう
發表時間:2008-01-11 03:40 PM [
訪客留言(5) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]