fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 1 月 11 日  星期五
人家就全民皆估~我地就全民辛苦~!!

數學死左~~~~錯左好多~~~~自己知自己事~~~今次考試死哂~~!

dt林都監考~~~~佢無lala考完試講左句 bad bahavior~大家係到笑~~~

講真真係科科都死哂~~~~~唉,,,,,,,,,,,,,,,

個死膠馮無lala死過來同我地傾計~我串x佢~

之後考地理~挫折感很好~好多都5識~~~唉,,,,,,d野完全5識咁濟~亂做居多~

d老師出卷真係得人驚~出d考過既~~但係後尾教哥d又5多出~比佢玩死law~~~咁你玩哂la~~~~

算la~~~~~今次考試太多過份兼離譜既野~~~

我地去m記食晏~~~一係個位到~我留意到前面哥台果個男仔好可愛,令仔一名~

可惜人地有女友~~欣欣你無望架la~~~~!!

佢皮膚都好白下,睇得出係讀得書既,運動又ok既人~總之就係人才一名~~~!!

之後陪人等車~係巴士站到~見到牙牙,paul.p哥,白花油王子~

我來遠見到牙,就立即大叫ckj~之後大家都係笑~~~~之後就狂叫ckj~正呀!!

話說今日天氣很熱~同尋日好5同~今日太陽很猛~~


ありがとう
發表時間:2008-01-11 03:40 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]