今日は2008 年 1 月 5 日 星期六
都5知robert係咩構造架~!!!
尋日係我地放完假第一日番學~
大家都好勤力.................咁抄功課~~~~~~當然本人都係~~@!!!!
is 本來話今日要presentation~結果係5駛既~~~lucky~~~!!quiz亦都係5駛~~~~(灑小花)))
我地做實驗考反應~我發現我既反應係隨我心情而變~一時會快到5信~一時會慢到嘔~~
miss lau借埋地理哥堂~落堂哥時係lunchtime~tra問我係5係lunchtime~
我話比佢知~佢5信~我叫佢睇鐘同埋解釋比佢聽~佢先知係lunchtime~~~tra真係,,,
lunch去左m記食shake shake薯條~~~正!!雖然m記係奸商~但係我地d人係甘心情願比佢昆law~~~!!
中文堂~張工紙上面有一段文言文~入面有一句係"張撲之"謝花就立即話張柏芝~
robert就更+改左佢做陳柏芝~佢十分興奮~不停咁亂叫我既名(p.s.係各式各樣既名)~~~~
不過最令人-口-既係~有一個問題係問個"的"字係咩語性~alice答左形容詞~而答案係助語~
我地聽到alice後既答案~就-口-~alice就話佢查字典查到既~ben話係5係泰國字典?
alice佢真係好野~能人所不能~~~~!!!泰國既力量吧,....!
中史堂~謝花,robert係咁玩野~~不過算~~~~反正本人係都5聽書~有gag好好多~~~
放學時間~欣欣同我講~佢要去廁所~~~2樓女廁arm arm好清洗緊~~~kaka~連天都玩佢~~~
最恐怖佢竟然5識得一個好easy既名詞~我立即o哂~~~
無lala~講起"腎穿窿"~我就不停地玩e個字來玩野lu~~kaka~~~~
之後我同晴晴係m記到hae~~傾計~~~正爆!!!!hae到5點幾~6點鐘番到屋企~~~~
ありがとう
發表時間:2008-01-05 11:33 AM [
訪客留言(1) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]