今日は2008 年 1 月 5 日 星期六
大花筒~~~~
由尋晚8點半訓到今朝9點半~~~很好~~~簡直爽!!
今日2點半同欣欣番學校~可惡~~~校工5係到~於是我地爬入去~~很好~番完書去買裝飾~
dt要用呀嗎~真係麻煩~~~~!!!去左書麗既書軒~入左好多貨呀~~~睇到門口哥紙寫住請人~~
不過要16歲~~~~話說係漫畫店到打工係件幾幸福既事呀!!!!!!
之後去屯市扭蛋~我扭左2隻~~~~(話說我一扭就5停得))最白痴係欣扭左一隻~
佢對住個扭蛋~講左d低能野~~~有位哥哥聽到佢既說話~立即o左~我地就笑到kai左~~~!!!!!kaka~~~~~
之後又去左3樓買野~~~見到好多可愛既熊熊~對我e個愛熊既人來講~真係天堂!!
一對熊熊18蚊~另一隻熊熊28蚊~~~不過真係超可愛~~~@!!!!!!
可謂滿載而歸~~~~~~~
ありがとう
發表時間:2008-01-05 06:34 PM [
訪客留言(0) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]