今日は2008 年 1 月 21 日 星期一
這個老師真變態!!
話說今日其實本人既心情5錯~但係就係林尾香左,
今朝帶著一個新書包,新筆袋,新開始, new start呀~!!!
今朝係到睇片,真係悶到死咁濟,打喊怒打到狂出眼水,,真係發現學校d資源很差law!!
電腦堂派卷,一個新開始,份卷fail左,我預左架la,反而知道自己fail左,好high,真係開門大吉~
我懷疑自己有神經病,fail左反而開心,,5 fail就有點兒,,,,,,
之後英文成績一般,,不過不失,,同謝花到玩野,傾計~所以心情不錯,,^^
不過對份卷哥時真係驚驚,發現自己錯左好多,以為自己會fail呢~攞到卷,個謝花仲係到曬命波~~~狂問人幾分~
next day哥題話可以加分,希望可以加分吧~雖然我同謝花都錯,佢仲話"加左分我都係高分過你"咁串我添,
小息時,miss lau叫 simon,chris,ben落去報告pbl d野~真係覺得miss lau好x呀~~~!!
數學堂,我狂嚇謝花呀,kaka~太好玩la!!不過當謝花話比我知佢幾分既時候~我同佢握手恭喜佢,,,心情真係好high耶!
不過講開yusuki真係好9,搞到要dt林讀個分出來,會令d不男不女好尷尬架嗎~
lunch去左陪欣欣同晴晴報告pbl,個miss lau遲左番來,要我地等佢,真係不知所謂!
普通話堂,tra square既制服誘感令ben哥耳仔變得超紅,,kuku....
e一堂~robert玩野,講我同吳同學之間既關係(當然係robert大人虛構的)不過真係笑死人~^^
我係到同佢地玩~叫robert大人,欣揚大人,而小人當然係在下了-3-
謝花同我又到傾計~笑死,,,,最好笑係講到tracy成日都同我講吳同學係邊,謝花一聽完就係到狂笑,,,
同埋tracy舊佐助擦膠,我地3個見到真係笑死左,因為舊野真係好"新奇有趣"!!
LS~謝花超超超超超高分喔-3333-真係呀~果然係天才大人!!
不過真係笑死我~佢竟然做左一件很笨既事,,,不過我真係"等"佢5抵law~
最好笑~我地互串,佢串我電腦差,我串佢中文差,,,kuku...
我地上上下堂討論起邏輯順序~我話中文卷個答案係應該係由因到果~佢話係另一個答案,
之後無lala miss lok講起因果關係~我地就係到笑law~~~ku,,,
同埋miss lok講到5還錢既問題~真係好正!!GJ呀~我就係到大笑,君君就偷偷笑,,我果然係奸人一名..
今日同謝花傾得好high,好hapi,但係就係因為放學個死人miss lau叫我出來~
同我講話"你知5知你5見左2本書,有人撿左,e+係我到"
我話"5知,d書全部係哂屋企,係係邊到撿到?"
佢就話"係白抬,咁你記得你5見左d哂書先同我攞番la"
我心林~咁我5記得,係5係5駛攞呀?但我當時當然5會咁講~我就哦左一聲,
我真係好5服氣law,但係又5可以表現出來,佢擺明玩野,我係學生,佢係老師,佢玩哂la~
算~只可以怪我自己5識擦鞋,人地咪要玩殘我law,收左我本書,又5比番我,為難我,
你知5知 不問自取是為賊也 呀?你明知本書係我,就比番我la,你e+明目張膽咁攞我本書law~
就等於你明知d錢係李+誠,你收埋佢d錢,5比番佢,咪即係偷佢d錢law~
老師大哂la~你玩哂~不過幸好,後來晴晴同我去食野,心情很好~
我自問我eq很好,我不會為這傢伙生氣,亦不應該為這傢伙生氣~~!!
ありがとう
發表時間:2008-01-21 06:15 PM [
訪客留言(1) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]