|
|
今日は2008 年 1 月 15 日 星期二
中史死人~,,,,,
今朝玩到3點~之後叫左我媽媽5點叫我起身~點知媽媽佢7點半先叫我起身~
媽媽大人~~~你咁做會害死我架~~嗚嗚嗚//////////////
真係,,,,於是中史真係死哂~~~~~
今日先考數學mc~miss lei收左卷~無lala問alice佢係5係2號~真係笑死我地~~~
之後考中史~死無全屍~填充敗了(投降狀))~~~~其他就更+5駛講........
放學又左椰林閣食東東~~~傾左好奈~~~很好~~~~~
對於未來既野~大家真係存在著好多既困惑~~好多人會選擇人云亦云~d fd揀咩就咩la~
完全5考慮後面既事~抱著d"人人都咁做~咁我都咁做la"既心態~咁做係5會真係好呢?
我5係神~對於好多事~我都係5得既~對於讀書~我永遠5能夠好好努力
對於考試,測驗,我永遠都會犯一d大意既錯~
對於做學生既表現,我永遠都做5到一個好學生~
對於前途,我一向都係迷茫~
今晚~我會去打大boss--科學+英文oral
ありがとう
發表時間:2008-01-15 05:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 286 | »
|