fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 1 月 9 日  星期三
救命呀~中文好深~~~~

前晚同老哥傾計~睇野~睇到好夜~~~不過感覺很好呀~~~

我話肚餓~想食m記~點知佢真係買左番來比我食~~~哥時超感動~~

因為其實我樓下係有好多野食賣~m記係遠好多~~

佢買左番來仲要玩下野~話d薯條好正~引誘我~但係為食既我都係受5住引誘同佢一齊"犯案"~之後就傾左好多野~

話說尋日去左剪髮~不錯不錯~感覺良好呀~~~salon d人好好~又好人~而且係好專業law~

基本上78蚊洗剪吹係物超所值~~~~~!!首先我入到去~有個女仔問我~係5係剪髮?我話係~

之後佢就問我駛5駛除左件外套佢~我就話好呀~

之後就去洗頭~個女仔洗得好好~好舒服~~~~~~最重要既係d洗頭駛係無臭味既~~~!!

之後個髮型師~係一個好型既男仔~個頭型到爆~!!著衫亦都好型~佢仲要戴住太陽眼鏡來幫我剪髮~

佢問我點剪~我答左個好笨既答案~(林番起覺得自己笨到死)佢笑左聲~之後幫我剪~~~

佢剪得好仔細~好用心~~~(本來真係有d擔心佢戴住太陽眼鏡會5會剪7我)

最後佢幫我jel左個頭~超型~~~~我比完錢佢~佢同老闆同我講bye bye~

本人真係十分滿意~~~~~快樂地歸家~~~!!(係剪咁多次頭髮最滿意既一次)

--

今日真係中文死左law~~~~~超深~

我e+明白到點解d人話中國博大精深~~~~~~e+真係體會到law~~~

最無奈~係作文哥份卷~個死miss玩野~

無lala~到最尾哥4分鐘先同我地講~原來自己搞錯野~我地份係1小時15分~

而中三就係1小時30分鐘~,不過幸好本人係15分鐘前已經做好哂~

如果5係~真係比佢一招ko哂law~~~~


ありがとう
發表時間:2008-01-09 08:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]