今日は2008 年 1 月 9 日 星期三
救命呀~中文好深~~~~
前晚同老哥傾計~睇野~睇到好夜~~~不過感覺很好呀~~~
我話肚餓~想食m記~點知佢真係買左番來比我食~~~哥時超感動~~
因為其實我樓下係有好多野食賣~m記係遠好多~~
佢買左番來仲要玩下野~話d薯條好正~引誘我~但係為食既我都係受5住引誘同佢一齊"犯案"~之後就傾左好多野~
話說尋日去左剪髮~不錯不錯~感覺良好呀~~~salon d人好好~又好人~而且係好專業law~
基本上78蚊洗剪吹係物超所值~~~~~!!首先我入到去~有個女仔問我~係5係剪髮?我話係~
之後佢就問我駛5駛除左件外套佢~我就話好呀~
之後就去洗頭~個女仔洗得好好~好舒服~~~~~~最重要既係d洗頭駛係無臭味既~~~!!
之後個髮型師~係一個好型既男仔~個頭型到爆~!!著衫亦都好型~佢仲要戴住太陽眼鏡來幫我剪髮~
佢問我點剪~我答左個好笨既答案~(林番起覺得自己笨到死)佢笑左聲~之後幫我剪~~~
佢剪得好仔細~好用心~~~(本來真係有d擔心佢戴住太陽眼鏡會5會剪7我)
最後佢幫我jel左個頭~超型~~~~我比完錢佢~佢同老闆同我講bye bye~
本人真係十分滿意~~~~~快樂地歸家~~~!!(係剪咁多次頭髮最滿意既一次)
--
今日真係中文死左law~~~~~超深~
我e+明白到點解d人話中國博大精深~~~~~~e+真係體會到law~~~
最無奈~係作文哥份卷~個死miss玩野~
無lala~到最尾哥4分鐘先同我地講~原來自己搞錯野~我地份係1小時15分~
而中三就係1小時30分鐘~,不過幸好本人係15分鐘前已經做好哂~
如果5係~真係比佢一招ko哂law~~~~
ありがとう
發表時間:2008-01-09 08:21 PM [
訪客留言(1) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]