fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 1 月 23 日  星期三
不要對號入庭~

今日cit超好笑,chris個cit  d野就變得超大,而ben哥個仲勁,d野全部調轉哂.笑死law~

最好笑就係chir佢上學校學生會個網,本來人次得145,但係比我,占士,chris,晴晴,p哥係到玩,

狂按重新整理,短短5分鐘玩到人次變左6千幾,....我林SA  d人見到應該好安慰,,,

小息就繼續同君大戰,我講左句"媽媽物,不可虧"君君聽錯成粗口   -口-

中文堂派卷,最好笑係robert份寫作卷哥到寫個人全身抽筋,,我,tracy,謝花真係笑到死左咁濟...

而robert就不停同我講吳同學得20分之類既野,真係佩服佢呀,而我就不停咁同佢講"你5好對號入座波"

lunch 五月花,等左好奈,,,君君火大到話以後都5去哥到食,,,,番到去,見到一幅校長既相

而重點係很大張同仲要比人放左係垃圾堆到,,,大家都好熱衷係e件事上面,,

英文堂miss lau要比我地聽一首英文歌所以佢放左隻碟落去,有音樂聲,大家都以為係首歌,

點知無lala佢講"unit 4....."大家都係到笑,,miss lau都係,,,

最好笑係做書裡面既listening時~竟然有個男仔叫joseph,我就狂笑la,謝花同robert就狂講~

最有趣係段野入面joseph講話中2睇寵物小精靈,大家都係到笑,,,

數學堂dt林發揮佢搞笑既本識,佢叫我地寫手冊買"電子計數機"跟住我地就話"人手得5得?我想用算盤"

放學,我家既女兒都作反,媽媽比佢地激到血壓嚴重上升,因為佢地話謝花係爸爸,

天呀,你地拉謝花落水幹嗎?我更+5小心,開左句玩笑,"如果你地尊重媽媽的話,就幫我去捉姦吧~"

唉,,,,,真係家門不幸,佢地果真跑了下去,而我亦都一齊同佢地下去,否則我就係5知會搞出d咩事來!!

上到去,大家都很興奮咁畫黑板,還來個粉筆大戰呢,,,不過真係好好玩也


ありがとう
發表時間:2008-01-23 06:01 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]