今日は2008 年 1 月 23 日 星期三
不要對號入庭~
今日cit超好笑,chris個cit d野就變得超大,而ben哥個仲勁,d野全部調轉哂.笑死law~
最好笑就係chir佢上學校學生會個網,本來人次得145,但係比我,占士,chris,晴晴,p哥係到玩,
狂按重新整理,短短5分鐘玩到人次變左6千幾,....我林SA d人見到應該好安慰,,,
小息就繼續同君大戰,我講左句"媽媽物,不可虧"君君聽錯成粗口 -口-
中文堂派卷,最好笑係robert份寫作卷哥到寫個人全身抽筋,,我,tracy,謝花真係笑到死左咁濟...
而robert就不停同我講吳同學得20分之類既野,真係佩服佢呀,而我就不停咁同佢講"你5好對號入座波"
lunch 五月花,等左好奈,,,君君火大到話以後都5去哥到食,,,,番到去,見到一幅校長既相
而重點係很大張同仲要比人放左係垃圾堆到,,,大家都好熱衷係e件事上面,,
英文堂miss lau要比我地聽一首英文歌所以佢放左隻碟落去,有音樂聲,大家都以為係首歌,
點知無lala佢講"unit 4....."大家都係到笑,,miss lau都係,,,
最好笑係做書裡面既listening時~竟然有個男仔叫joseph,我就狂笑la,謝花同robert就狂講~
最有趣係段野入面joseph講話中2睇寵物小精靈,大家都係到笑,,,
數學堂dt林發揮佢搞笑既本識,佢叫我地寫手冊買"電子計數機"跟住我地就話"人手得5得?我想用算盤"
放學,我家既女兒都作反,媽媽比佢地激到血壓嚴重上升,因為佢地話謝花係爸爸,
天呀,你地拉謝花落水幹嗎?我更+5小心,開左句玩笑,"如果你地尊重媽媽的話,就幫我去捉姦吧~"
唉,,,,,真係家門不幸,佢地果真跑了下去,而我亦都一齊同佢地下去,否則我就係5知會搞出d咩事來!!
上到去,大家都很興奮咁畫黑板,還來個粉筆大戰呢,,,不過真係好好玩也
ありがとう
發表時間:2008-01-23 06:01 PM [
訪客留言(6) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]