fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 1 月 26 日  星期六
傻,,,

尋日朝早超晏起身,而係咩都未做,因為前晚由7點開始訓,訓左12個鐘,,,,

而最重要既係落緊雨,仲要係落得超大~~唉,,,

英文堂同ben,占士傾計,笑死,,,mmlc部電腦真係好神奇,自動登入可以慢過自行登入~

d mouse係無一隻係完整既,隻隻都係有缺陷架law,,,學校d野真係好正,,,

音樂堂完全傾計ing,唱千里之外,一提到jay(周杰倫)就好high~真係呀,,,,

最有趣係因為要避開君君對本小熊熊既攻擊,我就張佢放左係心口上面,變得超搞笑,,,君君話我好似隆左胸咁...

dt堂要完成哂d野,真係呀,,,佢係咁講廢話,搞到好小時間做~~~~!!真係呀,,我家既小熊熊仲成日被人侵犯呢~~~

不過算la,做完左都係一件好事,起碼5係咁煩,,,雖然就5多滿意~

中史堂要忍著d口水,,,因為附近d人都係家政堂整左蘿蔔糕,,,真係超香,超想食,,,!!!

放學超大大雨,,,,我家既孫兒(君既孩子)走失了~~~~d人真係無良心耶,,,,話說最近錢包嚴重瘦身,,,,唉,,,,,,,,,,,

番到來屋企,同我亞媽出左去,真係好憎我亞媽law,佢係都要我瘀,

迫我做d我5中2既野,佢明知我5中2佢亂叫我個名,佢係要做~佢一直係到,我就一直係到黑面,

我真係好想殺死佢law,,,,當然e+就冷靜左落來~

-------------------------------

番到來~mc同yr打比我,聽到個壞消息,,,,,你真係好傻好傻,,你好後生咋,,

你一直咁樂觀點解會咁做~真係好難相信law,你咁做可以解決到問題咩?你咁做根本都5似你,都5係你風格,,

雖然同你5熟,但係知道左好難過,你一個人就搞到我地咁傷心,,眼淚都不停為你流,,

特別係睇到d人為你而留既cm,真係見到人間有情,,,好了,,請你安息吧!!

現在再不會再見到蝦片既笑容........聲音......打波.....

我終於都知道點解今日咁大雨,因為上天都為你而哭了,,,,,


ありがとう
發表時間:2008-01-26 01:02 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]