今日は2008 年 1 月 26 日 星期六
傻,,,
尋日朝早超晏起身,而係咩都未做,因為前晚由7點開始訓,訓左12個鐘,,,,
而最重要既係落緊雨,仲要係落得超大~~唉,,,
英文堂同ben,占士傾計,笑死,,,mmlc部電腦真係好神奇,自動登入可以慢過自行登入~
d mouse係無一隻係完整既,隻隻都係有缺陷架law,,,學校d野真係好正,,,
音樂堂完全傾計ing,唱千里之外,一提到jay(周杰倫)就好high~真係呀,,,,
最有趣係因為要避開君君對本小熊熊既攻擊,我就張佢放左係心口上面,變得超搞笑,,,君君話我好似隆左胸咁...
dt堂要完成哂d野,真係呀,,,佢係咁講廢話,搞到好小時間做~~~~!!真係呀,,我家既小熊熊仲成日被人侵犯呢~~~
不過算la,做完左都係一件好事,起碼5係咁煩,,,雖然就5多滿意~
中史堂要忍著d口水,,,因為附近d人都係家政堂整左蘿蔔糕,,,真係超香,超想食,,,!!!
放學超大大雨,,,,我家既孫兒(君既孩子)走失了~~~~d人真係無良心耶,,,,話說最近錢包嚴重瘦身,,,,唉,,,,,,,,,,,
番到來屋企,同我亞媽出左去,真係好憎我亞媽law,佢係都要我瘀,
迫我做d我5中2既野,佢明知我5中2佢亂叫我個名,佢係要做~佢一直係到,我就一直係到黑面,
我真係好想殺死佢law,,,,當然e+就冷靜左落來~
-------------------------------
番到來~mc同yr打比我,聽到個壞消息,,,,,你真係好傻好傻,,你好後生咋,,
你一直咁樂觀點解會咁做~真係好難相信law,你咁做可以解決到問題咩?你咁做根本都5似你,都5係你風格,,
雖然同你5熟,但係知道左好難過,你一個人就搞到我地咁傷心,,眼淚都不停為你流,,
特別係睇到d人為你而留既cm,真係見到人間有情,,,好了,,請你安息吧!!
現在再不會再見到蝦片既笑容........聲音......打波.....
我終於都知道點解今日咁大雨,因為上天都為你而哭了,,,,,
ありがとう
發表時間:2008-01-26 01:02 AM [
訪客留言(4) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]