fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 1 月 17 日  星期四
覺得自己太幸運,,,,

今朝晏左起身~而且又晏左出門口~所以番到學校已經差d遲左考oral~

我冬天朝早一定要飲凍野先開到聲~~~如果5係講野會好易走音~

而今日考既係中文oral就一定好好講野la~因此我就行得好快~一枝箭行左去買野飲汽水機到買野飲~

飲緊野期間~有位高forn既哥哥就比左部mp4機比我~佢話"你頭先掉左"

我就同佢講左"5該"~而哥位哥哥係由雨天操場既抬行過來汽水機到比番我~

我當時覺得我真係好好好好好彩~雖然部機係哥哥買比我~我亦5知係幾錢,(晴說估一千大元,因為係i-pod)

我5會好肉痛~但係真係好多謝佢~發現我地學校d高form好好人~~~~@@@!!!!

 我掉既係mp4機,好新(連塊保護貼都未屍),基本上如果係正常人一係就賣左佢~一係就踏佢2腳,

會比番個物主既人係小之又小~仲要個物主係你5識既~哥位哥哥真係一名大好人~~~係到祝福佢!!

之後上到arm arm好~miss yip林住叫其他人去考oral~我就係佢面前出現~

如果我遲多幾秒~就會當我遲到~~~~今日真好好彩~~~~~!!!!

中文oral  4個人一組考~真係好搞笑~一個人可以有4個5同既讀音~~~~~~不過真係好難~好多5識讀~

alice直情無讀到個字~一定扣好多分~~kaka~~~~之後落到去~就同p哥,panda,ming哥,占士傾計~

講到panda菇牙一事~真係笑死我地~~~~~佢同小牙簡本就係去ckj到約會吧~!

之後去左m記買早餐~~~~hae左好奈~~~~~之後又去左屯市~~~~睇電話~~

真係好想快d有電話呀~~!!d電話令到,,,,,,,,,,,,,,,不過好貴~希望媽媽快d買比我la~

之後同晴,君去m記hae,談話d現代既師拉~~~真係好賤格~~~~!!


ありがとう
發表時間:2008-01-17 01:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]