今日は2008 年 1 月 17 日 星期四
覺得自己太幸運,,,,
今朝晏左起身~而且又晏左出門口~所以番到學校已經差d遲左考oral~
我冬天朝早一定要飲凍野先開到聲~~~如果5係講野會好易走音~
而今日考既係中文oral就一定好好講野la~因此我就行得好快~一枝箭行左去買野飲汽水機到買野飲~
飲緊野期間~有位高forn既哥哥就比左部mp4機比我~佢話"你頭先掉左"
我就同佢講左"5該"~而哥位哥哥係由雨天操場既抬行過來汽水機到比番我~
我當時覺得我真係好好好好好彩~雖然部機係哥哥買比我~我亦5知係幾錢,(晴說估一千大元,因為係i-pod)
我5會好肉痛~但係真係好多謝佢~發現我地學校d高form好好人~~~~@@@!!!!
我掉既係mp4機,好新(連塊保護貼都未屍),基本上如果係正常人一係就賣左佢~一係就踏佢2腳,
會比番個物主既人係小之又小~仲要個物主係你5識既~哥位哥哥真係一名大好人~~~係到祝福佢!!
之後上到arm arm好~miss yip林住叫其他人去考oral~我就係佢面前出現~
如果我遲多幾秒~就會當我遲到~~~~今日真好好彩~~~~~!!!!
中文oral 4個人一組考~真係好搞笑~一個人可以有4個5同既讀音~~~~~~不過真係好難~好多5識讀~
alice直情無讀到個字~一定扣好多分~~kaka~~~~之後落到去~就同p哥,panda,ming哥,占士傾計~
講到panda菇牙一事~真係笑死我地~~~~~佢同小牙簡本就係去ckj到約會吧~!
之後去左m記買早餐~~~~hae左好奈~~~~~之後又去左屯市~~~~睇電話~~
真係好想快d有電話呀~~!!d電話令到,,,,,,,,,,,,,,,不過好貴~希望媽媽快d買比我la~
之後同晴,君去m記hae,談話d現代既師拉~~~真係好賤格~~~~!!
ありがとう
發表時間:2008-01-17 01:08 PM [
訪客留言(1) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]