今日は2008 年 2 月 7 日 星期四
雜記,,,,痛苦既回憶,,,,
真係好痛苦既回憶,,,,都5知有幾多日無見到我家既小電,,,,,,,
皆因要搬室,,,,e+見番佢,又上到網,真係正~!!我愛小電!!!-v-
我都有好多日無打blog了,,,
小blog應該有好多蜘蛛網同封哂塵~~
好了,,,正文開始...(旁:你打左咁奈e+先開始正文?)(暈到ing))))
------------------
話說放假前既某一天放學既時候,,,
一宗慘絕人寰,慘無人道既罪案發生左!!e+就由受害人講述事發既經過...
受害人:係放假前既某一日放學既時間,,,我就見到有d人整緊個model,,佢地整得好令,真係超勁,
於是我就同佢地講左句"GJ!"但係哥個p* yusuki竟然係我面前重覆"GJ"e句野幾次 (p.s.因為出現粗言穢語所以要出動*號)
真係火到爆,,佢咁做基本上已經等於殺左我個仔,,,(旁:GJ是男生?)
(淚)我家既小孩已經夭折了,,,,都只怪娘親不好,,,娘親5識抄襲人地,跟人地講野,,,,那個後母yusuki 5報氣我有那麼多孩子呀,,,,
d後母係咁黑心架la,,,,GJ,88了,,請安心,,,yusuki永遠都係娘親我最大既敵人,,娘親會為你報仇,,,!!!
係佢擺明殺左我個仔,所以我會對佢做出d咩事,我5敢講,最好佢調位調到我,謝花或者robert附近,大家慢慢玩死佢!!
------------------
放假前大家都係好熱衷於玩所謂既爸爸媽媽遊戲,,,連robert都一齊玩,,真係,,,,,,,
不過我就無所謂,,但係我5知謝花有無所謂呀,,,所以大家最好都係玩得5好太過火~
----------------
話說放假既某一日,,,我11點幾起左身無聊打比小雞,佢就同某蛋一齊同行中...之後聊聊下就收左線,,
之後某雞再打比我要我番學校,之後就知道左某雞既甜蜜之旅了,,,,哇!小雞既行為好大膽呀!!!
我更+同小雞示範左幾次添,,,某蛋該不會殺掉我吧(?)
話說我打比佢既時候,正是佢悶到發慌既時候,,,看,這就是心靈相通了!!(不似那些冒牌貨)
之後大家一齊影相相,,行街街...我更+無lala講左句"我就係亞里爸爸個fd--亞風媽媽!!"
那天玩得好開心,雖然好凍-3-媽媽真係好愛你地這些孩子!!-v-
--------------------
年初一,某雞打來向媽媽拜年,,媽媽好開心喔XD不過事先聲明,媽媽係無利是派的,,
好了,祝大家身體健康,日日都開開心心,做個大富翁!!
ありがとう
發表時間:2008-02-07 10:40 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |