fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 2 月 22 日  星期五
竟然...

今朝幸好比tra既電話嘈醒左,否則我真係5起身~在下以極快既速度行番學,仲快過tra添~kuku^^

然後講講下講到去打保齡球幫我慶生,我話我請,不過你地4個要送生日禮物比我,

之後佢地話只係每個出20蚊買份80蚊既禮物比我~我哥時真係覺得有d嬲,e+就當然ok了

我發現可以我最近更年期,個人真係有d躁~~~~~~

體育堂教倒立.真係好鬼難,個頭整到好痛,仲有d暈,,,,,,d人超勁~~!!

中文堂,(尋日yusuki應左自己係做yusuki了)今日講講下書,我就係到玩野,話益力多廣告哥個susuki,大家狂笑..

之後robert去左廁所,我地傾緊計,miss yip:陳xx(我既名字),你係女仔來架,可5可以5好咁粗俗呀?

謝花:佢根本就5係女仔來既,佢似男仔多過似女仔la~

我:好在robert 5係到姐,如果佢係到,一定係咁串我~

不過話時話,我的確係性格,外形上都像男生呢~~~~XD之後miss yip叫君君 5好再油顏色

但係本人更+舉起我既傑作出來,(當時我也在做)miss yip見到後嘆聱....

lunch對面哥間小食檔終於開左了(感動ing!!)雖然聽左某人老點,買左一次難食既野食...

食到佢既辣腸真係爽了!!之後番到學校女更進行強姦欣欣大行動~~仲要係我同tra一起來進行了~-v-

之後去左va室到交畫,miss kan話佢星期六5會番來~真係%&#*^

然後得到一個教訓就是千奇係va既畫作上5可以用黑色!!

cp堂知道左考試既排明,ok吧.然後miss lau叫我張張紙釘去個board到,

謝花竟然話我5夠高呀,之後我咪同佢串law~佢開緊locker哥時我咪同佢再同佢串落去~

不過拜託這不是某些囡囡說的耍花槍呀~~~~只係串咀~~~~!!

放學時,去左哥間金魚鋪,,,真係好有趣,隻雞比好得意~~^^!!最後兵分三路回家去~

p.s.我送欣既小雞已經入侵了佢和佢後母既心中了~~XD


ありがとう
發表時間:2008-02-22 06:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]