|
|
今日は2008 年 3 月 2 日 星期日
我行我素~!
話說某日葉葉超煩躁,係到狂罵我地,連欣欣幫我按摩,佢都罵~可憐我的肩頭喔~~!
但係在下仍然係我行我素,管他喔,係到食糖~以免被悶至暈死喔~~~
現在我同紙巾做了朋友,都是alex的錯!!
我認為alex最大既價值就是我地張所有錯賴係佢身上~
話說b班出現分派既情況,希望佢地可以和和氣氣,大家都冷靜一點~
係我地班,雖然大家玩得無咁盡興,但係至小,大家都係和陸咁相處~好齊心咁一齊玩(人),
同埋拜託,下年蘇小姐千奇5好轉來我地班,我5希望再來一個yusukie~~~~!!!!!
p.s.某蛋5要再叫我媽媽喔!!做我既囝囡可是要付出代價喔~
也請各路人兄,5好再張我同謝花拉埋一齊講呀!!
------------
我認為做人就是開心的時候就要笑,傷心的時候就要喊
玩得要盡興,玩得要夠瘋,真誠地說話,真誠地做事,
做一個真實的自己,卸下假面具,
堅持著自己的夢去飛往你的天空.
ありがとう
發表時間:2008-03-02 01:40 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 286 | »
|