fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 3 月 6 日  星期四
你大哂,....

miss yip最近真係變左,變到成為左我最憎既老師...

本身上個星期仲好好地,我同佢仲可以係到玩,今個星期佢就係到發狂,狂罵人...

本身我已經對佢無咩好感,因為yusukie,但係你死都要偏心於佢,我都無辦法,只要你搞5到我就得,

但係e+呢~我真係覺得你只係識得針對我,我上堂訓教,你立即用好兇狠既語氣對我講"陳xx,我有比你訓教咩?"

我當時真係好想串佢,"葉xx.我有比你罵我咩?"係呀,我係有訓教,但係5係只係得我一個訓,

你對住另一個訓教既同學,你竟然同佢講"駛5駛起身洗個面呀?"之後又同佢講"我頭先都比你訓"

其他人都有係到溫中史,你叫佢地收埋本書,但係佢就立即沒收我本書,

個yusukie係你面前勁大聲狂罵alex,人身攻擊alex,話佢有病,思覺失調,

我同其他人都係串下姐,都無罵人,最勁哥句咪係"xx,你夠la下"但係你就係到狂罵~

係5係佢會當面串你所以你就怕左佢,比佢訓.我5會當面串你,你就咁針對我呀,

原來做老師就可以咁架la,張你所有既5開心發洩哂係我身上,你中2偏心yusukie,ok,fine,我無所謂

我上堂勁奈先講得幾句野,你就係到罵罵罵,其他人又5見你咁罵~

你把口成日就話要尊重人,滿口人義道德,但係事實上呢?咪又係只係識得針對人.偏心於yusukie

好明確人人都睇得出你針對我la~d人讀左咁多書,個性格都係咁,值得我地尊重咩?

學歷高,可惜個人既品德5高呢,,,,我對你e個老師只有更+既灰心...

係以前我既心目中你係一個老師,e+你只係一個乞痴~!

對於你怕或者偏心既人,就當佢VIP~你當我就乞兒~我對你既評價係"不知所謂"同埋"虛偽"

  我對於自己中2做既野會堅持,5似得d人咁虛偽,你罵我,我個樣一定好5服氣,人之常情,

我5似得你,表裡不一,咁偏心於yusukie,我明既,虛偽既人咪中2虛偽既人law,物以類聚~

死冬菇都好過你,佢雖然係嚴,但係至小5會偏心於某一面,佢嚴得堂堂正正,5似你,偏心到咁,

我5知你發生咩事咁5開心要攞我來出氣,仲要持續成個星期,

我真係好想問你~係5係我砍死左你個仔?所以你要咁對我,,同埋我想送首歌比你,"你不會有好結果"

無論點,e d都5係做老師應該做既事,你心情5好就係到針對我.乞痴你玩哂la~~

有d咁既老師,我對e間學校真係"引以為傲"呀,,,希望你f.3哥年5好再教我~再比我一個憎你既機會,

我e+終於明白點解d學長會係畢業哥日係上面淋d水落來......


ありがとう
發表時間:2008-03-06 05:44 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]