今日は2008 年 3 月 11 日 星期二
那人那事那恨
今朝集隊,同貓貓係到大談maity老師,,搞到我e+心思思想再睇love complex添XD
不過到左中文堂,我真係成個人都火都來~首先,robert同我講話"何日東有個學生死左"
於是我推左佢個頭一下.哥時個心真係好好奇,點解佢會知我係何日東既學生既,
miss yip:(質問)點解要咁推佢個頸?
我:因為佢係到挑釁我.
miss yip: 咁robert你講左d咩?
robert:何日東有個學生死左
miss yip:雖然係好難過,但係咁同上堂有咩關係?
robert講到有人死左,.我就林起蝦條,於是眼淚就好5爭氣咁流左落來,,,,晴晴事後話我係感性既人
整個課堂基本上我都無咩出聲,我發覺原來我係佢心目中連一個何duck都比5上,
因為佢對住何duck都無對我哥時咁兇.佢對住yusukie就更+溫柔la...
yusukie成堂都係到訓,佢竟然無罵過佢呀,偏心到咁,佢都可以講得上世上最一人了~
佢仲係堂上講話要尊重人,將心比己,我覺得佢根本無資格講d咁既野,
佢偏心yusukie針對我,佢自己根本就5係一個好榜樣la,針對我e件事大家有眼見,連當奴都話佢針對我la
佢咁雙重標準,佢自己又講得尊重人咩?佢係堂上面係咁當住人面罵人,咁就叫尊重呀?
而且佢更+5識得尊重生命,robert話有人死左.佢罵都無罵佢呀,人命原來係咁5值得被重視架
孔子話過"惻隱之心,人皆有之"當我們違背了惻隱之心而行惡時就會生出羞惡之心,
肯定由惻隱之心而來的行為,並否定違背惻隱之心而作的惡行就是是非之心的呈現,
平等並以尊敬之心待人時正是辭讓之心的彰顯.
身為老師,即係孔子既後人,就應該好好傳揚中國既文化精神la,
佢真係往為人師,往讀聖賢書耶,中國既精神係要我地慎終追遠,君君臣臣父父子子,
講到底我都係尊重你係一個老師,但係佢就當我係乞兒,我想問咁樣既人仲值得我地去尊重呀?
佢講到將我比己,我想問你對我係點呀,咁我係5係都要咁樣針對番你先?
我今堂真係已經無講過野咁濟,你死都要罵下我先安樂既,ok.fine,
我係個小小既學生,邊夠你玩呀?我發現原來做好自己本份都係會比佢針對佢,罵既.
曾幾何時,我以為佢係另一個kayee,點知我發現我錯了,佢根本同kayee無得比呀!!
葉x文,你應該感到榮幸,你係我第一個可以憎咁耐既人~
ありがとう
發表時間:2008-03-11 06:38 PM [
訪客留言(0) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]