fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 4 月 5 日  星期六
討厭讀書,身心太累

 超奈無更新了.因為太攰.我發現放左期同無放假係無分別既.因為都係一樣咁攰.

番學的感覺不太良好.尤其是我e+鼻敏感發作既時候.每日都係到狂流鼻水.不能停止.

話說robert,e+改左名叫蛋人.佢真係想像力豐富.係我中文演講既時候.

我講左句吳國夫人.佢咁都可以聯想到.......唉....佢真係得架la!在下甘拜下風..拜託了,我5係吳國夫人呀!!

某些人更+離譜.話我係謝國夫人.我真係囧了orz  大家真係好中2傳緋聞架姐...

同埋我發現最近我身邊既人都好易嬲.係5係大家都感染左燥火症呀...

好了.希望大家好好冷靜一下.成日都咁火的話好易會老架!XD 

最近更+討厭番學.因為測驗既關係.媽媽成日都同我講話要我考好d,要好好溫書.

但係真係5好意思.我一d都5中2讀書.對我來講.合格就得架la.番學只不過係逃避媽媽既一種方法.

今次考得差都係意料中事.一定會令佢失望.不過我個人就係咁.做野5認真.(除左英文drama上台哥時)

中2做咩就做咩.5 arm我做人原則既野我5會去做.永遠5識死.中2激嬲人.

同埋我發現我真係好大頭蝦,有時可以成日都無飲過水.雖然媽媽成日都提我飲,但係我都仍然係5記得飲.

真係因為太攰既關係,我健忘既本色又出番來.一番到屋企多數都係訓教.

anyway始終我5係中2讀書既人.我只係希望可以負負碌碌畢到業就ok了
 


ありがとう
發表時間:2008-04-05 03:00 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]