今日は2008 年 4 月 5 日 星期六
討厭讀書,身心太累
超奈無更新了.因為太攰.我發現放左期同無放假係無分別既.因為都係一樣咁攰.
番學的感覺不太良好.尤其是我e+鼻敏感發作既時候.每日都係到狂流鼻水.不能停止.
話說robert,e+改左名叫蛋人.佢真係想像力豐富.係我中文演講既時候.
我講左句吳國夫人.佢咁都可以聯想到.......唉....佢真係得架la!在下甘拜下風..拜託了,我5係吳國夫人呀!!
某些人更+離譜.話我係謝國夫人.我真係囧了orz 大家真係好中2傳緋聞架姐...
同埋我發現最近我身邊既人都好易嬲.係5係大家都感染左燥火症呀...
好了.希望大家好好冷靜一下.成日都咁火的話好易會老架!XD
最近更+討厭番學.因為測驗既關係.媽媽成日都同我講話要我考好d,要好好溫書.
但係真係5好意思.我一d都5中2讀書.對我來講.合格就得架la.番學只不過係逃避媽媽既一種方法.
今次考得差都係意料中事.一定會令佢失望.不過我個人就係咁.做野5認真.(除左英文drama上台哥時)
中2做咩就做咩.5 arm我做人原則既野我5會去做.永遠5識死.中2激嬲人.
同埋我發現我真係好大頭蝦,有時可以成日都無飲過水.雖然媽媽成日都提我飲,但係我都仍然係5記得飲.
真係因為太攰既關係,我健忘既本色又出番來.一番到屋企多數都係訓教.
anyway始終我5係中2讀書既人.我只係希望可以負負碌碌畢到業就ok了
ありがとう
發表時間:2008-04-05 03:00 PM [
訪客留言(3) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]