今日は2008 年 5 月 12 日 星期一
擁抱///
尋日係母親節,係電視既新視上我見到有2丁細路係到買一大紮花送去媽媽.
我心林"你亞媽真係心痛兼肉痛,洗咁大筆錢,真係替你媽媽慘呀~社會既現實耶,原來物質既高低就代表左心意既價值"
晏就去婆婆屋企.我婆婆屋企係村屋來既,落左車要行一段路先可以去到,
由於我地想快d到,所以我地就行捷徑.行草叢,過程好辛苦,不過好好玩.仲搞到成條褲都係草~仲可以吸到d fresh air添XD
望向天空...真的很美......捉不了的感覺....就像未來...捉不了什至看不了...連下一秒也如是...
風吹過來...很舒服呢....就把我的煩惱帶上天空吧...
去到.d亞姨姨丈竟然讚我乖.佢地話我個樣變左,5認得我咁濟....-0-
我就問點解你地覺得我乖既,乖有樣睇架咩?佢地就答 總之睇得順眼la
我發現d大人個個都覺得我係一個好孩子喔~成日都有d亞婆來同我問路...orz(p.s.我是路痴)
不過老實講,對比起以前,我e+的確改變左好多.無論係樣定係性格...開始懂事,但係也開始任性.很矛盾吧?!
但是我什麼時候才能認真?答不了.反正我就是一個瘋子吧....我自己有自己既"瘋"格的吧///
5知點解,我e+好想去擁抱人.... 同埋講"我愛你","好掛住你"
ありがとう
發表時間:2008-05-12 03:10 PM [
訪客留言(3) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]