fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 5 月 12 日  星期一
擁抱///

尋日係母親節,係電視既新視上我見到有2丁細路係到買一大紮花送去媽媽.

我心林"你亞媽真係心痛兼肉痛,洗咁大筆錢,真係替你媽媽慘呀~社會既現實耶,原來物質既高低就代表左心意既價值"

晏就去婆婆屋企.我婆婆屋企係村屋來既,落左車要行一段路先可以去到,

由於我地想快d到,所以我地就行捷徑.行草叢,過程好辛苦,不過好好玩.仲搞到成條褲都係草~仲可以吸到d fresh air添XD

望向天空...真的很美......捉不了的感覺....就像未來...捉不了什至看不了...連下一秒也如是...

風吹過來...很舒服呢....就把我的煩惱帶上天空吧...

去到.d亞姨姨丈竟然讚我乖.佢地話我個樣變左,5認得我咁濟....-0-

我就問點解你地覺得我乖既,乖有樣睇架咩?佢地就答 總之睇得順眼la

我發現d大人個個都覺得我係一個好孩子喔~成日都有d亞婆來同我問路...orz(p.s.我是路痴)

不過老實講,對比起以前,我e+的確改變左好多.無論係樣定係性格...開始懂事,但係也開始任性.很矛盾吧?!

但是我什麼時候才能認真?答不了.反正我就是一個瘋子吧....我自己有自己既"瘋"格的吧///

5知點解,我e+好想去擁抱人.... 同埋講"我愛你","好掛住你"


ありがとう
發表時間:2008-05-12 03:10 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]