今日は2008 年 10 月 2 日 星期四
都搞不清況狀...
今日個天好陰,搞到在下心情都有d低落...
話說最近老師不停地提選科既野.真係令我好困擾.對於對未來一無所知既我地來講.
e+就要決定未來,真係合適咩?我討厭那種自己掌握5到既事...
莫講話未來,我連聽日係點我都5知道.
當所有野你以為係理所當然的時候,變成習慣的話.咁就會變得好可怕..
因為所有你認為理所當然既野都代表著佢有少為人知的秘密.
有d野你知道得多的話就一定5自由.有時你不知道就可以好天真咁生活.亦都係一件好事.但係天真得多.就會失去好多機會.
同埋,基本上我個人係中2就係中2, 5中2就係5中2 .無人改變到我.
我既喜好係會因為我自己而改變而5會因為人地既說話而改變既.
況且如果我真係中2一個人的話,我一定會勇敢大聲說出來.
話說,之前chris對我既評語就係"睇到你個樣就知夠"康樂"la"(雖然我e+係做總務)
晴就對我說"you are a gag."
對,我就要想繼續笑下去,生活而已(笑)
ありがとう
發表時間:2008-10-02 06:00 PM [
訪客留言(25) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]