今日は2008 年 9 月 4 日 星期四
原來...
開左學幾日.第一日比miss chan罰左第二日做值日生....- -'''
之後見親d老師一個比一個奇怪...發覺f.1同f.2哥d老師好超多///
話說今日我係到小息完左,就來上堂,但老師未來,我係到做緊數學功課..
黃kai瑋同chris先後同我講,下?!你竟然係到做功課?! 看來大家對我做功課e個舉動好驚訝..
之後晴晴都講覺得我做功課好怪...看來我係大家心中已經係個壞孩子了...
chirs就話我做功課5配合我形象,我5似係咁勤力..
之後上地理堂.我同5號小姐認識了.放學既時候,佢竟然同我講88
晴晴直斥我濫交情況嚴重(濫交係指濫交朋友)
p.s. ben同robert走左,成班好安靜...有種一盆散沙既感覺...
好似全班最壞既人係我咁既樣...係我壞了還是大家乖了?!我什麼也不知道
ありがとう
發表時間:2008-09-04 06:32 PM [
訪客留言(18) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]