fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 7 月 30 日  星期三
100打到來

  -1 '名? 風

-2 '年齡? 14000

-3 '生日? 4月18號

-5 '學校? 屯門孤立中學

-6 '班別? 2a

-7 '學號? 4號

-8 '班主任? miss lau

fd篇;D

-9 '最低能?  太多了....

-10 '最傻?  也是太多了...(我地班好似無咩人係正常)

-11 '最令女?  我老婆

-12 '最令仔? 在下

-13 '最可愛?  我家小孩

-14 '最樣衰?  那人應該被我無視中...

-15 '最賤格?  那人應該是在牆角畫圈圈中...
)
-16 '最有魅力? 就是傳說中既溝女王臭波(據說是食女大的

-17 '最受歡迎? 也是溝女王臭波(人氣王!)

-18 '最有異性緣? 溝女王臭波(身上有異味添..)

-19 '最老友? 

 愛情篇;D

-20 '初戀系幾時? 在我媽懷中...

-22 '而家有冇情人? 無!!

-23 '有的話.系明戀定暗戀? 中間呀

-24 '明戀既.對方因咩吾受? 我是丁丁教的信徒

-25 '為佢做過最傻既事?  勸佢離開發霉芝士教

-26 '點識佢? 在人生道路上迷路時認識的

-27 '最想知道佢d咩? 佢點解5加入丁丁教!!!

-28 '如果佢有1日同你講.佢聽日死;你會點? 丁丁與你同在

-29 '同佢做過最幸福既事?  把天線裝在佢頭上

-30 '希望佢點睇你? 我是忠誠既丁丁教信徒!

-31 '日本.英國.美國? 日本至上!!

-32 '老鼠.蚊.烏英? 蚊....對我既威脅最小

-33 'hello kitty.melodly.mochhichi? 哈佬吉帝

-34 '水.牛奶.茶? 水...好了(我可不愛飲牛奶的說!)

-35 '廁所.廚房.垃圾房? 廚房....

-36 '電腦.電話.電視? 3個都要哂~

-37 '中文.英文.普通話? 中文~~~!!!

-38 '飛輪海.棒棒堂.f4? 5講la,以免被粉絲宰殺

-39 '周杰倫.陳x希.古巨基?  陳x希?!係5係陳俊熹呀?(p.s.我班中既人妖)

-40 'twins.hot cha.at17? 喂~~~~~~~~有2個都係亞倩中2既~

-41 '背書.食藥.介手.? 背書ok既,如果係床前明月光

-42 '紅.白.藍? 白

-43 '吾抖氣10分中.吾眨眼10分中.吾吞口水10分中?  我寧願問候你母親十分鐘~~!!!

點名篇;D
被點名既人請完成100問:)
幸運兒系`

a)欣

b)mc

c)yr

d)catwingsze

e)君

f)james

g)雅

h)喬

i)騰

j)peter

k)豪

l)欣揚 

m)koyi

-44 'a系低b.白痴.藥智? 絕對白痴!!!!!!!

-45 'j同你表白.你會受? 不會~佢有心上人~~~

-46 '如果d同e死左.會拜邊個先? 同時拜~~~送上厚禮天線一條

-47 '卑你咬c 1啖.你會咬邊?  胸~(話說經常被某人叫佢cos鋼手)

-48 'f既口頭禪?  佢成日模仿老師,,,,大概是老師既金句吧....

-49 'h同b 1齊去火星.邊個會番地球先?  要看看誰是路痴之王!

-51 'a同你做過最親密既事?  太多了吧....

-52 '如果a系同性戀你會點? 無可能,人家有....(消音)

-53 '搵4粒字形容m? 佢係天才

-54 'k最了解你咩?  我好好色

-55 '有冇試過發i脾氣? 無,不過有玩佢...

-56 'e關心你嗎?  有

-57 'd有咩秘密只系得你知?  5知呢...

-58 'a住邊? 佢屋企係銀河系某角落

-59 'b識吾識l? 絕對不認識,,不過問過佢係邊個...

-60 'h同k同時望住你.你會向邊個嘔? 在下是不會被打敗的說!!

-61 'a-m最憎邊個? 無

-62 '最受歡迎? 大概係雅大人吧~

-63 '如果i同左你講關於你既秘密.會系咩? 我係神經病

-64 'c最給引既部份? 佢既身材

-65 '你最想g改咩?  咩都5好改就最好

-66 'a-m簡1個做你兄弟姊妹? 做我仔女就好了

-67 'k望住你好耐.你覺得發生咩事?  我頭上既天線未除落來..

-68 'f既愛人系? e班既某令女

-69 '用1個字形容c個樣? 人見人愛 車見車撞

-70 '最想同a-m邊個拍拖? 全部

-71 '咀咀呢? 全部

-72 '攬又簡邊個? 全部

無聊篇;D

-73 '有冇試過偷聽人講電話?  無,我先無咁無聊(這是我老哥做的事)

-74 '有冇試過寫錯愛人個名? 寫錯左做"蛋散"呀

-75 '有冇試過連續打錯密碼10次? 無,打錯字就有試過

-76 '有冇試過d野.系甘搵? 有~

-77 '會吾會[full]氣洛塊鏡到.之後系上面寫字? 會,沖涼必做既事~

-78 '系街偷望人地隻錶? 有.特別係細路d低能錶

-79 '自己1個人撘lift果時唱歌?  有~high到跳舞~~

-80 '上到巴士先知冇拎錢? 5會.對錢e d野好敏感

-81 '偷偷地拍人之後拎轉身? 有.(我老哥最中2同我咁玩)

-82 '系張𦭵到寫火星文?    咩意思?

-84 '跳樓梯? 有.小學成日做~風紀都5保紀律~

-85 '經常自己1個出街食野? 5會,懶得出街~

-86 '會吾會扮狗吠? 5會,但識扮怪獸同巫婆聲

-87 '曾經有衝動想試下食屎? 無,你可以試下

-88 '有冇用橡筋射人? 無,總覺得好危險

-89 '有冇同路過既司機揮手. 若有;佢咩反應? 有,佢囧了

-90 '番錯屋企? 無,番錯班房就有

鬥多篇;D

-91 '食飯VS食面? 要睇心情...

-92 '講粗口vs舉中指? 講粗口!!!

-93 '著pe衫vs校服? pe衫,著校服成身5自在~

-94 '被愛vs愛人? 被愛,幸福點吧

-95 '訓教vs打機? 周公萬歲!!!!!

-96 '傾電話vsSMS? 電話個感覺好d..

-97 '筆vs衫? 衫...因為價錢貴d,買得暢快d

-98 '聽歌vsMSN? 聽歌

-99 '喊vs笑? 笑....(人人常歡笑...)

-100 '覺得100問好吾好玩? 有點敗北既感覺~

------------

今個暑假充實左好多...仲做左d以前5會做既野--捉青蛙同其他野...


ありがとう
發表時間:2008-07-30 03:09 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]