今日は2008 年 7 月 30 日 星期三
100打到來
-1 '名? 風
-2 '年齡? 14000
-3 '生日? 4月18號
-5 '學校? 屯門孤立中學
-6 '班別? 2a
-7 '學號? 4號
-8 '班主任? miss lau
fd篇;D
-9 '最低能? 太多了....
-10 '最傻? 也是太多了...(我地班好似無咩人係正常)
-11 '最令女? 我老婆
-12 '最令仔? 在下
-13 '最可愛? 我家小孩
-14 '最樣衰? 那人應該被我無視中...
-15 '最賤格? 那人應該是在牆角畫圈圈中...
)
-16 '最有魅力? 就是傳說中既溝女王臭波(據說是食女大的
-17 '最受歡迎? 也是溝女王臭波(人氣王!)
-18 '最有異性緣? 溝女王臭波(身上有異味添..)
-19 '最老友?
愛情篇;D
-20 '初戀系幾時? 在我媽懷中...
-22 '而家有冇情人? 無!!
-23 '有的話.系明戀定暗戀? 中間呀
-24 '明戀既.對方因咩吾受? 我是丁丁教的信徒
-25 '為佢做過最傻既事? 勸佢離開發霉芝士教
-26 '點識佢? 在人生道路上迷路時認識的
-27 '最想知道佢d咩? 佢點解5加入丁丁教!!!
-28 '如果佢有1日同你講.佢聽日死;你會點? 丁丁與你同在
-29 '同佢做過最幸福既事? 把天線裝在佢頭上
-30 '希望佢點睇你? 我是忠誠既丁丁教信徒!
-31 '日本.英國.美國? 日本至上!!
-32 '老鼠.蚊.烏英? 蚊....對我既威脅最小
-33 'hello kitty.melodly.mochhichi? 哈佬吉帝
-34 '水.牛奶.茶? 水...好了(我可不愛飲牛奶的說!)
-35 '廁所.廚房.垃圾房? 廚房....
-36 '電腦.電話.電視? 3個都要哂~
-37 '中文.英文.普通話? 中文~~~!!!
-38 '飛輪海.棒棒堂.f4? 5講la,以免被粉絲宰殺
-39 '周杰倫.陳x希.古巨基? 陳x希?!係5係陳俊熹呀?(p.s.我班中既人妖)
-40 'twins.hot cha.at17? 喂~~~~~~~~有2個都係亞倩中2既~
-41 '背書.食藥.介手.? 背書ok既,如果係床前明月光
-42 '紅.白.藍? 白
-43 '吾抖氣10分中.吾眨眼10分中.吾吞口水10分中? 我寧願問候你母親十分鐘~~!!!
點名篇;D
被點名既人請完成100問:)
幸運兒系`
a)欣
b)mc
c)yr
d)catwingsze
e)君
f)james
g)雅
h)喬
i)騰
j)peter
k)豪
l)欣揚
m)koyi
-44 'a系低b.白痴.藥智? 絕對白痴!!!!!!!
-45 'j同你表白.你會受? 不會~佢有心上人~~~
-46 '如果d同e死左.會拜邊個先? 同時拜~~~送上厚禮天線一條
-47 '卑你咬c 1啖.你會咬邊? 胸~(話說經常被某人叫佢cos鋼手)
-48 'f既口頭禪? 佢成日模仿老師,,,,大概是老師既金句吧....
-49 'h同b 1齊去火星.邊個會番地球先? 要看看誰是路痴之王!
-51 'a同你做過最親密既事? 太多了吧....
-52 '如果a系同性戀你會點? 無可能,人家有....(消音)
-53 '搵4粒字形容m? 佢係天才
-54 'k最了解你咩? 我好好色
-55 '有冇試過發i脾氣? 無,不過有玩佢...
-56 'e關心你嗎? 有
-57 'd有咩秘密只系得你知? 5知呢...
-58 'a住邊? 佢屋企係銀河系某角落
-59 'b識吾識l? 絕對不認識,,不過問過佢係邊個...
-60 'h同k同時望住你.你會向邊個嘔? 在下是不會被打敗的說!!
-61 'a-m最憎邊個? 無
-62 '最受歡迎? 大概係雅大人吧~
-63 '如果i同左你講關於你既秘密.會系咩? 我係神經病
-64 'c最給引既部份? 佢既身材
-65 '你最想g改咩? 咩都5好改就最好
-66 'a-m簡1個做你兄弟姊妹? 做我仔女就好了
-67 'k望住你好耐.你覺得發生咩事? 我頭上既天線未除落來..
-68 'f既愛人系? e班既某令女
-69 '用1個字形容c個樣? 人見人愛 車見車撞
-70 '最想同a-m邊個拍拖? 全部
-71 '咀咀呢? 全部
-72 '攬又簡邊個? 全部
無聊篇;D
-73 '有冇試過偷聽人講電話? 無,我先無咁無聊(這是我老哥做的事)
-74 '有冇試過寫錯愛人個名? 寫錯左做"蛋散"呀
-75 '有冇試過連續打錯密碼10次? 無,打錯字就有試過
-76 '有冇試過d野.系甘搵? 有~
-77 '會吾會[full]氣洛塊鏡到.之後系上面寫字? 會,沖涼必做既事~
-78 '系街偷望人地隻錶? 有.特別係細路d低能錶
-79 '自己1個人撘lift果時唱歌? 有~high到跳舞~~
-80 '上到巴士先知冇拎錢? 5會.對錢e d野好敏感
-81 '偷偷地拍人之後拎轉身? 有.(我老哥最中2同我咁玩)
-82 '系張𦭵到寫火星文? 咩意思?
-84 '跳樓梯? 有.小學成日做~風紀都5保紀律~
-85 '經常自己1個出街食野? 5會,懶得出街~
-86 '會吾會扮狗吠? 5會,但識扮怪獸同巫婆聲
-87 '曾經有衝動想試下食屎? 無,你可以試下
-88 '有冇用橡筋射人? 無,總覺得好危險
-89 '有冇同路過既司機揮手. 若有;佢咩反應? 有,佢囧了
-90 '番錯屋企? 無,番錯班房就有
鬥多篇;D
-91 '食飯VS食面? 要睇心情...
-92 '講粗口vs舉中指? 講粗口!!!
-93 '著pe衫vs校服? pe衫,著校服成身5自在~
-94 '被愛vs愛人? 被愛,幸福點吧
-95 '訓教vs打機? 周公萬歲!!!!!
-96 '傾電話vsSMS? 電話個感覺好d..
-97 '筆vs衫? 衫...因為價錢貴d,買得暢快d
-98 '聽歌vsMSN? 聽歌
-99 '喊vs笑? 笑....(人人常歡笑...)
-100 '覺得100問好吾好玩? 有點敗北既感覺~
------------
今個暑假充實左好多...仲做左d以前5會做既野--捉青蛙同其他野...
ありがとう
發表時間:2008-07-30 03:09 PM [
訪客留言(17) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]