fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 10 月 23 日  星期四
話說這個木木強迫我打的日誌- -

話說我已經荒廢左e到好奈....睇番上一篇既日期就知..一來太懶,二來沒靈感

今日有d衛生署既人來班上面講"性濫交"既問題.上課氣氛不錯XD 總比起那些講座有趣得多!

佢派左d顏色紙比我地,然後話 黃色紙既同學就是愛滋病既帶菌者.結果本人好5好彩就是那些帶菌者-口-

 

我覺得人生也是這樣.你永遠5會知道你會拿到哪張紙.然後那張紙又有咩作用.生活中總是這樣會充滿驚喜

就是因為驚喜,我地先會學識珍惜同感謝.

我還是走我的路.希望自己不要偏離航道就好了-V-繼續保持玩耍的心態吧!

話說miss chan係某一堂上無lala問我的dream 係咩.我真係無林過.

就是想單純地過這個人生好了.因為人既本身就是一個夢.一份成就.一個奇蹟.

反正,在人生這戲中.你就是主角,你會用一輩子來演出.直至你不演出為至.

我只是想把我的戲變成一套笑片好了XD

在痛苦的時間.就笑一個吧(笑)

 

p.s. 3a班開始有番團結既感覺...今年f.3大家一齊努力吧.!

再p.s.太久沒打.都5知道該打什麼好.


ありがとう
發表時間:2008-10-23 08:15 PM  [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]