今日は2008 年 10 月 23 日 星期四
話說這個木木強迫我打的日誌- -
話說我已經荒廢左e到好奈....睇番上一篇既日期就知..一來太懶,二來沒靈感
今日有d衛生署既人來班上面講"性濫交"既問題.上課氣氛不錯XD 總比起那些講座有趣得多!
佢派左d顏色紙比我地,然後話 黃色紙既同學就是愛滋病既帶菌者.結果本人好5好彩就是那些帶菌者-口-
我覺得人生也是這樣.你永遠5會知道你會拿到哪張紙.然後那張紙又有咩作用.生活中總是這樣會充滿驚喜
就是因為驚喜,我地先會學識珍惜同感謝.
我還是走我的路.希望自己不要偏離航道就好了-V-繼續保持玩耍的心態吧!
話說miss chan係某一堂上無lala問我的dream 係咩.我真係無林過.
就是想單純地過這個人生好了.因為人既本身就是一個夢.一份成就.一個奇蹟.
反正,在人生這戲中.你就是主角,你會用一輩子來演出.直至你不演出為至.
我只是想把我的戲變成一套笑片好了XD
在痛苦的時間.就笑一個吧(笑)
p.s. 3a班開始有番團結既感覺...今年f.3大家一齊努力吧.!
再p.s.太久沒打.都5知道該打什麼好.
ありがとう
發表時間:2008-10-23 08:15 PM [
訪客留言(27) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]