今日は2008 年 10 月 27 日 星期一
話說這個"木木"老公迫我打的日誌- -
[]"100問[]:
[1]你叫咩名?風
[2]你幾歲?0.14吧(旁:你肯定你還沒到一歲?)(風,:算吧.我講真話,我係1.4歲)
[3]鐘唔鐘意自己?中2那個性格開朗既自己.XD
[4]幾時生日?4月18號
[5]今日幾號?27號(話說我都係要睇下電腦既時間先知今日係幾號.我是沒有時間觀念的人)
[6]今日幾月?10月(好想玩哈佬喂喔)
[7]今日幾年?2008年
[8]驚唔驚鬼?我林如果見到就驚
[9]信神嗎?5信.與其信別人是神的話,倒不如我相信自己就是那個神.就由我自己去走我的路吧~
[10]你讀咩學校?屯姑
[11]你花名叫咩?太多了.不過大家都叫我”風風”或者“kaze”為多..
[12]有冇俾人笑你真名?好似無,不過我真名實在太女人.5 arm我.話說我校某人既真名就真係笑死人.叫簡結芬XD
[13]有冇俾人叫錯你個名?有,仲要係經常.成日比人讀錯做”敏”
[14]有冇俾人串過?一定有,不過佢既下場既比我串番.話說我的功力很深厚...
[15]有冇串過人?有,我旁邊有隻human monster比我串.呵呵XD
[16]識唔識爆粗?識.爆粗是我朋友!
[17]有咩爆粗最型?”不”爆粗就最型!(串人要5爆粗先係高手)
[18]最憎邊位?我憎既人係我心中都係排名不分前後.好憎d姣婆同煩既人.同埋d同人扮熟既人
[19]最鐘意邊位人兄?自己,我中2那個中2朋友的自己.其實我最中2都係我既朋友
[20]你搞唔搞gag?5搞gag,但係我識搞笑!
[21]你咩班?3甲班,(係各老師大大口中既讀英班)
[22]你有幾多朋友?好多.基本上我很中2認識朋友.XD只要我係當佢係朋友的話.我一世都當佢係我朋友...
[23]你拍過幾多次拖?經驗值為100000000000000(你以為在玩online game嗎?)
[24]你個blog/xg網址係咩?http://blog.qooza.hk/fan2602/
[25]你用blog定xg?qooza!!
[26]你有冇玩論壇?”沒有人”在潛水~~~我是沒有人~~nobody~
[27]如果有你玩緊咩壇?章魚城歌迷會.(我是章魚城既fans.支持有耳的棺材!together,,,)
[28]有冇試過柯屎?無.你信5信?
[29]有冇打過999玩電話?有,然後仲要同佢說”你好!”我還把丁丁介紹給佢認識XD要佢入丁丁教
[30]有冇講過人壞話?有,我生性好奇,同八掛
[31]你咩性格?好多5同既性格..其實我覺得每個人既性格都有2面.就是因為5同人有5同性格,所以人同人既相處先咁多變化同有趣.
[32]有冇睇過a片或者圖?有都話無la,但我是有睇既~
[33]有冇打機?經常去破壞電腦.小電快要比我打壞了(旁:話說原來兇手就是你!)
[34]如果有打機,咁玩緊咩game?擊斃小電遊戲
[35]而家聽緊咩歌?國語歌. Jj-美人魚(p.s. jj不是賈xx小姐)
[36]心情點樣?還蠻好,除了我肚子餓和眼訓這點外~
[37]如果有條友同你爆粗,你會點應佢?串番佢.丁丁會送你一條天線上西天
[38]有冇失過身?未.我識得自己繁殖~!
[39]結左婚未?未,5打算揀結婚~
[40]你著緊咩色既衫?白色.(話說我家差5多都係白色同黑白既衫)
[41]你今日幾點醒左?7點3,今日比sms嘈醒左.平時7點半先起
[42]你今日幾點食飯?應該8點到.
[43]做咩唔問食咩飯?點解我要問?!我今晚吃粥~
[44]有冇人話你可愛?有,今日先有人話完.但我絕對不可愛!
[45]有冇人話你傻?更加多.我根本就是傻的吧~我曾經係幼時問我媽媽”我係5係傻架?”
[46]係唔係你條仔話既呢?同學.出現文法上既錯誤.仔5係用條來形容既.給我去撞豆腐吧!
[47]你覺得自己kai唔kai?絕對kai,不過一山還有一山高,我班中出名多kai子~
[48]鐘意咩公仔?熊的公仔.總之可愛就ok=]
[49]去過disneyland未?去過.我想問點解無丁丁既?
[50]去過ocean park未?去過.但丁丁不在喔~
[51]自己邊科最勁?無一科最勁,亦無一科最廢.我是無能的人~
[52]邊個同你最fd?個個都好fd.
[53]邊個最煩?煩既人5會係我既fd,因為我最怕麻煩的說~
[54]邊個最乞人憎?同上,
[55]邊個最賤格?同上
[56]邊個最好人?個個都係.基本上我地間學校個個都係好純真既小孩子-v-
[57]邊個最多是非?其實應該是我吧~大家好中2討論我~
[58]邊個最多fd?咁就5知la.因為每個人除左學校既朋友,還有其他的...
[59]邊個係你情敵?無,我無中2人,何來有情敵?
[60]邊個係你老師?我只認林sir同音樂ko sir做老師的.其他的我一概無視.特別是簡xx
[61]邊個係你姐妹?我有好多女兒同一個兒子,沒姐妹喔~
[62]你1日零用$幾多?沒零用,只得食飯錢.我好困擾~
[63]你平時有冇草問$?有,不過不消一會兒又洗左佢~
[64]你打火星文定口語化?口語化.~ 我不是來自火星喔~
[65]你係咩人?地球人!呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵...(地球人都是那麼不正常嗎?)
[66]鐘意中國定香港?香港好d,中國有部分人不太有禮.而且翻版到處可見,治安又差.
[67]鐘意日本定台灣?日本,因為有秋業原啊啊啊啊!動漫至上!
[68]鐘意朋友定家人?朋友(家中媽媽完全5識體諒人,我對佢無語可說)
[69]鐘意三男定貓貓?2者都一樣.
[70]鐘意電腦定電視?電腦,電腦能做的事多的是喔~沒有了電腦,我的人生會絕望!!
[71]鐘意出街定自閉?出街吧,我最怕悶~
[72]鐘意笑定喊?笑XD我的人生就這樣走下去吧~
[73]鐘意pooh定hello kitty?pooh,熊就是可愛~
[74]鐘意disneyland定ocean park?OP喔~好玩得多.又有哈佬喂~
[75]鐘意1定2?1吧.中文字筆畫少d~
[76]鐘意baby定babe?我中2 baby baby~(p.s. baby baby是jj唱既一首歌來)
[77]鐘意白色定黑色?都一樣la,黑白也好看~
[78]鐘意紅色定粉紅色?紅色吧.粉紅色配落我到太糟糕了,我不是pink lady喔~
[79]鐘意男定女?男女大小通吃!
[80]你有冇手提電話?有.
[81]咩型號?丁丁牌,有附上天線~
[82]有冇手機號碼?如果我話無,你會5會打到比我?
[83]幾多號?999(你打到去,24小時on call)
[84]咩台?丁丁台(神抬)
[85]而家你最想同呢篇野講既野?i am a gag!
[86]屋企有冇名牌?有,
[87]咩牌子?有.最愛丁丁牌的東東,實際上最愛是everlast的袋子
[88]有冇鐘意既明星或偶像?有,
[89]邊位?jj至上!
[90]你有冇玩msn?有~
[92]你有冇料?無.我無前無後,但有左有右!
[93]你覺得咩先係無哩頭?就是我
[94]打風最深刻既印象?就是宣傳5駛番學既哥一刻~
[95]知唔知原創人係邊個?就是你~
[96]知唔知自己人緣好唔好?應該ok吧~不過比我好的大有人在~
[97]篇野係邊度拎番黎?論壇~
[98]累唔累?累死了~超眼訓~~~
[99]做死你未?死了~我去周公online了
[100]再做多篇好嗎?不好~我會上西天的!
ありがとう
發表時間:2008-10-27 07:44 PM [
訪客留言(10) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]