fan2602
暱稱: 風kaze
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
要用知識打敗無知
this whole fucking w...
我.在.
假如
我的最近
文章分類
全部 (286)
100Q=] (12)
DIARY XD (222)
FEELING+ (17)
MUSIC>.< (6)
OTHERS/// (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
惡魔...
惡魔指數:5
[[回復正常]]
p.s.惡魔風有精神分裂,
係有2個自己,
一個係惡魔,一個係風]]

疲倦度:5
[[好攰呀,,,]]

座右銘:
我gag我還在

搞gag尚未成功,同志乃需努力

gag在人在,gag亡人亡

十步之內必有gag~

混混噩噩過日子
(咪淨係掛住玩)
點樣玩出個意義)
  (再唔駛做人辦)

5 gag 5知時運高
5 gag 5知身體好

 今日は2008 年 4 月 16 日  星期三
黑氣飛走了XD

n奈無打了....話說我地班來了一個新既班主任. 今日係佢第3日番.佢真係好勁~

首先.佢係英國既牛津畢業.又係一個心理學家.今日佢仲講左佢係陪審團添...

話說佢日日都係著西裝番來.仲要日日5同...佢仲戴左一副金眼鏡,係純金哥隻~講真佢真係教得幾好XD

超碼教得好過miss lau多多聲~大家都心裡面其實都想miss lau一去無回頭...大家對佢既只有讚賞////

e個真係一個好老師....大家超碼上堂都有生氣d.佢第一日來既時間係到做哥個雞仔動作...第二日來唱溫拿.今日來唱歌=]

尋日我無聊得濟.同媽媽傾下計.講到miss yip.我亞媽發生生平最有趣既一句話:"佢緊係有情緒病!!佢都白痴既!!"

我聽完之後真係笑死左....估5到我媽媽會咁講野.,從我出世到e+我都5知我媽媽係會咁搞笑既...

尋日mr 沈係最後一日教書.真係有d5捨得佢.其實佢真係教得好好.亦到明白到我地做學生既心理.

我5明點解其他老師做5到e一點~只係識得攞我地來發洩.....

佢臨走前同我地成班照相.講左一番話.真係好難忘....其實佢亦都係一個好老師.我希望以後可以有d咁既老師

繼續春風化雨.好好教育下一代...其實我有時林,我e+變到咁5中2讀書.

會5會係因為d老師有時一d無理既要求,行動,而改變左我想求學既想法呢?我e世人幾時先可以認真呢?

今日條友話會check校服儀容~死la~~~~但係我5想紮辮!!!!!!(大叫)

pe班.攰到kai左.引體上升0.38秒~很好喔,應該無人可以同我鬥吧?!

數學quiz真係死左.5識做~大佬呀~果然係上堂5聽書既後果~~~~~~~~~

放學本來伕3做board,無lala變左係做pbl.////跟著仲玩粉筆大戰...畫到欣仔傻左.//

之後林住同佢調轉件衫來著.但係去2樓TOLIET洗,封左!? 1樓,亦都封埋~女更一早鎖左///

去M記.只係封左女廁....我就話.你係5係天剎孤星?連TOLIET都玩你?

去牙科診所TOLIET鎖左..哈哈.最搞笑眼科直情無TOILET~~~~XD

欣欣話酒樓一定TOLIET.我就話無.而結果就係原來e+ d酒樓係5 興有架..哥條友同我地講前好小小有.

我地出到.發現哥到好似係樓梯同埋升降機來架波-口-

最後(p.s.重點係今次係第10次!!)去椰林閣有TOLIET...萬歲,話說途中真係笑死左.///

我叫晴晴幫手睇水.因為門口有個大水桶所以關5到..

係小雞除左件衫只得番內衣既時候.聽到有d水聲,..有個亞嬸出左來..我地笑死左XD哈哈...

我就話...我d黑俘過哂落佢到//////番到屋企我除左件衫落來.然後放左落個水桶到

再用個刷一刷.d粉筆就立即5見左...好似新既一樣....(你係到賣廣告咩?)

我可以講晴晴同小雞講話刷5走d粉筆係error來既!!


ありがとう
發表時間:2008-04-16 06:59 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]