今日は2008 年 4 月 16 日 星期三
黑氣飛走了XD
n奈無打了....話說我地班來了一個新既班主任. 今日係佢第3日番.佢真係好勁~
首先.佢係英國既牛津畢業.又係一個心理學家.今日佢仲講左佢係陪審團添...
話說佢日日都係著西裝番來.仲要日日5同...佢仲戴左一副金眼鏡,係純金哥隻~講真佢真係教得幾好XD
超碼教得好過miss lau多多聲~大家都心裡面其實都想miss lau一去無回頭...大家對佢既只有讚賞////
e個真係一個好老師....大家超碼上堂都有生氣d.佢第一日來既時間係到做哥個雞仔動作...第二日來唱溫拿.今日來唱歌=]
尋日我無聊得濟.同媽媽傾下計.講到miss yip.我亞媽發生生平最有趣既一句話:"佢緊係有情緒病!!佢都白痴既!!"
我聽完之後真係笑死左....估5到我媽媽會咁講野.,從我出世到e+我都5知我媽媽係會咁搞笑既...
尋日mr 沈係最後一日教書.真係有d5捨得佢.其實佢真係教得好好.亦到明白到我地做學生既心理.
我5明點解其他老師做5到e一點~只係識得攞我地來發洩.....
佢臨走前同我地成班照相.講左一番話.真係好難忘....其實佢亦都係一個好老師.我希望以後可以有d咁既老師
繼續春風化雨.好好教育下一代...其實我有時林,我e+變到咁5中2讀書.
會5會係因為d老師有時一d無理既要求,行動,而改變左我想求學既想法呢?我e世人幾時先可以認真呢?
今日條友話會check校服儀容~死la~~~~但係我5想紮辮!!!!!!(大叫)
pe班.攰到kai左.引體上升0.38秒~很好喔,應該無人可以同我鬥吧?!
數學quiz真係死左.5識做~大佬呀~果然係上堂5聽書既後果~~~~~~~~~
放學本來伕3做board,無lala變左係做pbl.////跟著仲玩粉筆大戰...畫到欣仔傻左.//
之後林住同佢調轉件衫來著.但係去2樓TOLIET洗,封左!? 1樓,亦都封埋~女更一早鎖左///
去M記.只係封左女廁....我就話.你係5係天剎孤星?連TOLIET都玩你?
去牙科診所TOLIET鎖左..哈哈.最搞笑眼科直情無TOILET~~~~XD
欣欣話酒樓一定TOLIET.我就話無.而結果就係原來e+ d酒樓係5 興有架..哥條友同我地講前好小小有.
我地出到.發現哥到好似係樓梯同埋升降機來架波-口-
最後(p.s.重點係今次係第10次!!)去椰林閣有TOLIET...萬歲,話說途中真係笑死左.///
我叫晴晴幫手睇水.因為門口有個大水桶所以關5到..
係小雞除左件衫只得番內衣既時候.聽到有d水聲,..有個亞嬸出左來..我地笑死左XD哈哈...
我就話...我d黑俘過哂落佢到//////番到屋企我除左件衫落來.然後放左落個水桶到
再用個刷一刷.d粉筆就立即5見左...好似新既一樣....(你係到賣廣告咩?)
我可以講晴晴同小雞講話刷5走d粉筆係error來既!!
ありがとう
發表時間:2008-04-16 06:59 PM [
訪客留言(3) ] [
編輯日誌 ] [
分享至FACEBOOK ]