| fantasytong |
|
|
暱稱: .. TONG* 性別: 女 國家: 香港 |
| MORE... |
|
2006 年 3 月 18 日 星期六  |
| ___ 迷路日 " |
今日10點幾就俾我個妹叫醒左我喇 "
因為我約左媽媽拎野 ,, 所以要早d起身 ..
但係 ,, 最後搞下搞下 ,, 就遲到 .. 要媽媽等左我15分鍾 //
佢重趕住返工 。 唉 * 對唔住佢。
好熱呀今日 ,, 等我重著左2件衫出去 ,, 超級熱 ! "
因為電話壞左既關係 .. 所以 我媽媽幫我拎左去整‥
但係 就要我自己去拎返 ..
唉 " 去到太子 ,, 唔識路 .. 諗住搵彌敦道 ,,
搵左好耐都搵唔到 .. 點知 ,, 原來我一出地鐵站個度就係喇 ..
(( 呢個時候 .. 已經行左半個鍾喇 ))
但係行極都搵唔到個nokia個度 ...
好驚呀 。 咁我就祈禱喇‥ 嘻 .. 實在太無助喇。
‥ 好神奇呀 ﹏ 行左10分鐘度就搵到喇!
超 級 開 心 呀 ! 拎左之後 .. 因為實在太唔想搭地鐵 ..
好想搭巴士 .. 因為我淨係旺角有車返屋企*
所以就行左去搭巴士lu "
____ 今日就係咁就過左喇 〞 但係無溫過書wor!"
..................................................................................................
S.H.E 天灰。
[[ *想念變成懷念 心動變成心碎
偏偏還會關切 你最後屬於誰*
#我的天空今天有點灰
我的心是個落葉的季節
我不知道如何度過今夜
所有的燈 早已經全都熄滅# ]]
|
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
| .復雜 ! |
我也不知道如今這算甚麼*
今日考數學 ,, 唔識呀 ! 嘻"
真係好難 .. 怪就怪我平時唔讀書喇。 ..
[[ 心灰意冷了 ]]
放學同左佢地去西九龍 .. 食野 //
um ,, 沒特別吧 ||
不過去左行好多野睇既街呀!
4點幾就返到屋企喇 ‥
今天 ,, 心情 :: 好唔知點 ..
__ 真係 .. 唉。
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
((( 楊丞琳-你不屬於我了 **
你不屬於我了 我才看清楚 愛情離開了之後 孤單跑過來的速度
你不屬於我了 我並沒有哭 我知道 我可以恢復 |
2006 年 3 月 15 日 星期三  |
| .﹏. 嘻 " |
今日考中文呀 ,,
本身諗住好多都唔識所以做得好慢架開頭 ..
但係 .. 點知 後面有好多都可以作既 *
所以搞到最後 .. 做唔哂呀 * 嘻‥
放學去左補課 ,, 原來我好多野都唔識呢 ..
到3點幾先走 // 太唔好彩喇 。
自己一個走 .. 但係電話無電 .. 成程巴士只好訓教了 !
返到屋企都係無所事事咁喇 〞
睇下電視 .. 傾下電話 ,, 咁就10點喇 "
又差唔多時間夠鍾訓教lu ..
希望聽日英文我識喇 ..
不過我自問listening好差 *
[[ 今天明白了 ! ,, 從頭到尾 // 我所希望的 只會係夢中實現 *
看見的 也從不是我想看到的 * 嘻‥ 又是新的一天了 ! ]] |
2006 年 3 月 14 日 星期二  |
| English D A Y " |
今日英文作文 同 閱讀理解 .. 嘻*
我識哂 ,, 講笑的。 我都想 //
PAPER 2 既時候 ,, 做左好耐個2篇文呀 ,, 唉 "
所以最後個版無做到 ,, 嘻 ‥ 睇個勢都唔會合格架喇 ..
下科努力喇。 (( 日日都係咁講呢 .. 哈 ))
今日第一分PAPER既時候 ,, 好想笑左3分鍾 ,,
嘻‥ 估下咩事 __ 真係好想笑的。 從心笑出黎呀 ﹏
跟住 ,, 放學就同page搭巴士走lu ..
跟住同page去左馬安山。
佢重帶左我去食好好味既野tim呀 ,, 真係唔差 !
好介紹 * 嘻 ‥
食完佢就返屋企拎書 ,, 我就去左自修室 ..
無心機讀呢 ,, 2 點坐到5點 ,, 淨係溫左一課書 ,,
真係好 x 呀 .. 之後 ,, 5點幾我就話返屋企lu*
page就留返係個度 "
而家我等待緊睇電視呀 *
睇完真係去溫書喇。 我諗 ... |
2006 年 3 月 13 日 星期一  |
| 中史day * |
今日第一日考試呀 * 中史 ..
OH " 好難 ,, 真係唔係好識 .. 靠平時上堂聽書架 ! 唉 ..
但係 ,, 唔溫書 .. 差唔多架喇 //
算喇。 跟住放左學去將軍澳食野 __
本身page話 ,, 2點鍾會走架喇 ‥
但係最後因為大圍 唔走 ,, 我地都無走lu*
到凍 ,, 吹到手腳就快郁唔到 ..
之後到6點幾先離開 ..
佢地又去左食野 ,, 馬小姐走既時候我就陪左佢落去喇。
落雨 ,, 好大雨 tim呀 ..
但係 .. 今日好享受落雨既時刻 〞 我都唔知點解 //
跟住 ,, 就返屋企喇 ..
到而家都好凍 ,,
同埋仍然未有想讀書既意慾 。
[[ 明白諗既同事實係 2 回事 ,, 但係我都控制唔到呢 ..
嘻‥ 然 後 最 終 眼 看 然 後 你 都 未 曾 在 意 *]] |
|