/// 把 簡 單 都 變 得 複 雜 。

 



個人資料
fantasytong
暱稱: .. TONG*
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
20 / 7 *
16 / 7 *
5 / 7 *
30 / 6 *
29 / 6 *
日誌分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
我的好友
尚無任何好友
我的連結
尚無任何連結
搜 索
RSS Feed
2006 年 3 月 12 日  星期日   雨天
// 眼訓日 //

 今日邊度都無去 .. 諗住留係屋企溫書 "
 但係 ,, 真係得個諗字 ,, 訓醒想食野 ..
食飽左 .. 就好眼訓喇 。  嘻‥
呢個時候唔開始溫書都唔得喇 *
但係 ,, 我集中唔到 ,, 成個腦都空白 。 
 諗起既都唔係我想諗既野    ___  我也不這樣  〞
跟住同page傾左個幾鍾電話 ,,
 最後去左訓教 .. 好彩page 打俾我叫醒我咋 ..
如果唔係真係訓到唔識醒*  哈 ..
      (( page :: 我聽日一定知醒陪你搭巴士 ,, 唔會break promise ! ))
傾完個電話都差唔多5點喇 .. 唉* 重係未肯溫書 。
 點算呢 ,, 今日成日都好肚痛呀 ,, 都唔知發生咩事 .. 
重腳軟 tim ,, 今晚要祈禱 .. 如果唔係聽日唔知點考試 "
跟住到差唔多6點先去溫書 ,, 嘻…
但係溫左個幾鍾又再去訓過喇 ..
都唔知點解成日都好攰 // 

溫多一陣唔溫喇。 聽日唔識都無辦法"
下一科努力喇 ! 嘻‥



2006 年 3 月 11 日  星期六   陰天
BBQ DAY*

今日差唔多11點先起身 ,, 因為好眼訓嘛 "
跟住就開電腦 .. 見到亞倫同珊珊上左線呀 ,, 跟住就俾左d相佢睇喇。
um,, 傾傾下 .. 唔覺唔覺就到左差唔多1點喇 //
呢個時候 ,,亞敏就send信息黎話碼頭見*
但係我最後都係過左去西貢搵佢地  〞

買完野  ,, 去左坐下 .. 見到一隻好怪既狗呀 ,,
上身好大隻 ,, 但係 .. 4隻腳好短架 .. 好搞笑 ..
之後 ,, 唔知點樣就搭的士去左碼頭喇 "
我地入左去先 __ 過左一陣佢地都到喇 //

8個人呢 ,, 真係好正常咁BBQ喇 ..
跟住亞敏同羅一fung去左買野 ,, ..
再過多一陣 :: 細fer同佢男朋友就到同喇。 ..
個陣我地都食左好多野喇 .. 同埋都差唔多天黑哂喇 ﹏

今日 .. 好驚 ,, 因為好黑咁去toliet !
好彩李夏文電話有燈 ,, 借左俾我地咋 ]]
如果唔係真係成晚唔洗去toliet .. 同埋又無燈 .. 真係好黑 ..
跟住 玩左陣啤牌 *
 (( 佢愈黎愈吸引 * 但係當愈認識 ,, 就知道跟本唔係我諗個回事了 !))
     (( 可 惜 他 有 愛 侶 還 可 怎 麼 爭 取 ))
(( __ 但係仍然個句 "想得近卻遠得過分 " 聽日開始 .. 我已下決心。))

同亞敏去左行沙灘 .. 好舒服呀。  明白心裡想的了* 我會努力的。"
之後玩左一陣就差唔多11點喇。 ..

坐完船出去 ,, 見到亞敏屋企人 ,,
之後 .. 就走lu" ,,
同李一齊搭 1A 去左彩虹 __ 跟住我就搭的士返屋企了 !
差唔多12 點先返到屋企呀 。 .. 唉* 我成日都好夜 "
但係我聽日會留係屋企溫書架喇 * 嘻‥



2006 年 3 月 10 日  星期五   晴天
LAST DAY *

今日係最後一日正常上堂喇 "
真係要唱 ,, // 這校園 這班房 ....
咁就 5 年喇 ,,
但係今日又遲到 * 前所未有 ,, 四十幾個人遲到呀 !
係HALL俾校長叫左上去影班相 = =
好搞笑 ,, 一講留堂就個個都企好影喇 ‥

第一個小息簽名送俾MISS WONG *
LUNCH 之前聽大專個D ,, 跟住 LUNCH 先係重要 ..
有5個CAKE ,, 成班中5 .. 幫MISS慶祝生日呀 ! 哈//
呢個星期日日都係咁影相 .. 算是留左回憶了*
 (( 但係 始終無勇氣做自己最想做既野 ))
算了 ___ 想得近 卻遠得過分
跟住有同梁sir 影相 ,,

放學個陣 ,, miss要求影班相 ,, 終於有機會同佢合照喇 ‥ 嘻 !!
好開心 *  miss話覺得我以前係好 cool 個種 ,, 但係 .. 好明顯我唔係喇。 哈 ..
跟住同miss影左張相之後就走lu ﹏

今日自己一個走呀 ,, 搭103..
page重早過我上車 。
跟住得返我自己一個 ,, 好彩有大佬個 d 係度 ,, 如果唔係真係會好無奈 "
今日我有同佢講再見 ! ||  已經足以令我開心半日喇 ,,

我而家個頭好似低b左呀 ,, 〞



2006 年 3 月 9 日  星期四   晴天
 .v.

今日又遲到喇* 但係 ,, 我見到個我想見到既人呀 "
可惜 .. 同唔到佢一架車 。 唉 ||  down了! 

返到學校就上堂喇 __ 好多堂都係最後一日喇 ,, 西史 .. 地理 .. etc‥
中五既生活都到尾升喇 ,, um . 咁讀左 5 年喇 ..
諗返幼獅個陣都好似尋日咁咋 " 嘻 ﹏

lunch time" 我地好多人都去左影相 ,, 都影左ok多相架 //
係一個好好既回憶呀。 ,, 唔知第陣時重有無咁既機會一齊呢 .. 嘻 *

放學無去補課呀  // 一定激暈梁SIR 喇”
嘻‥ 好開心呀 ,, 我放學有同佢講再見呀 ,, 哈"
今日都唔算unlucky 哂 ..
本身話去睇戲架 ,, 但係最後都無去 ..
PAGE唔開心呀 ,, 好喇 * 下次陪返佢睇喇 !!



2006 年 3 月 8 日  星期三   晴天
自修日*

今日 ,, 一返到學校就俾人話喇 * 聽日要早d先得喇 ! 唔係又俾人記遲到喇 //

 um ,, 成日都係咁過喇 .. 無咩特別 ,,

 今日係一個星期第 2 日不見人影了 __ OH *
 真係咁唔鍾意返學嗎 ? ..

放學去左自修室溫書 ,, 希望聽日數學會識喇。
跟住 ,, 打左俾一個好耐無搵既人 ,, 傾左一陣咁喇 ‥

   ||  今日就係咁就過左喇 " ..



« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »