| fantasytong |
|
|
暱稱: .. TONG* 性別: 女 國家: 香港 |
| MORE... |
|
2006 年 3 月 7 日 星期二  |
| 平凡日 " |
我每日都好無聊咁過 ,, 成日都唔俾心機讀書 ,, 真係 " 飽食終日 .. 無所用心 " 個種 *
但係今日我無遲到呀 ,, 好叻 ! 嘻‥
um ,, 跟住 .. 都係咁喇 。
:: 今日lunch time // 馬小姐 問佢 .... 搞到我有d心動唔去剪頭髮im "
但係 .. 我想改變下 ! 所以 __ 都應該會去架喇 " 可能到時會有唔同既感覺呢 …
不過佢真係好可愛 * 好吸引 ! 真係好好架佢 *
放學去左食野 , 一係成日唔去 ,, 一係就連續2日都去個度食 ,, OH 〞
但係唔緊要喇 ___ 嘻 *
跟住本身話去自修室架 ,, 點知 .. 最後都係無去到 。 || 我真係好懶呀 !
|
2006 年 3 月 6 日 星期一  |
| 返學日 ,, |
今日又係要返學喇。 ,, 又遲到 .. 其實我真係唔太想起身返學 " 算了 *
唔知有無人留意 今日有人absent 呢 〞 嘻 ‥
無心情努力讀書喇 .. 但係 ,, 又就黎要考試 ,,
唉 " ,, 今日放學要去補課都無去到呀 。 .. 因為 … 實在太 肚餓 了 !
// 好了 ,, 今日就係咁過喇 // 而家就要去努力下lu! // |
2006 年 3 月 4 日 星期六  |
| 3月4號 " |
可能因為尋晚1點先訓同埋好攰 ,, 所以今日訓到差唔多1點呀 。O H*
// 今日決定 __ 以 努力讀書 為 第一目標 ! //
我發覺原來我好多數都唔識計 … ,, 唉*
夜晚 ,, 5 點 3 5 分 到 9 點 2 0 分 << 第一次咁夜去自修室呀 。
都唔算白過 ,, 嘻 ‥ |
2006 年 3 月 3 日 星期五  |
| DAY 1" |
今日無喇喇好想寫日記呀 ,, 所以就開左個日記喇。 但係唔知會唔會無恆心寫呢 // 嘻‥
um ,, 今日返學又遲到喇 ,, 唉* 真係壞學生 .. 我都唔想的 ||| 算了!
使心煩的有很多事 " 但 ,, " 緣督以為經" 吧! 希望我得喇 :: 嘻*
之後 .. 今日去左 Wilson law屋企打邊爐呀! ,, um .. 就係咁就一日喇 …
唉 _ 無溫書呀 ,, 只餘 下一星期 〞 大家要努力了 !
|
|