| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
| 好開心好開心" |
分類: 未分類 |
今日係1月20日"
係我呢世最開心ge1日"
今次我唔會再放手嫁啦"
我要同妳永永遠遠都一齊"
哈哈哈
真係開心死我啦"
留cm呀唔該"
|
悶...  |
分類: 未分類 |
嘩"
個幾月冇打blog啦"
懶到出汁呀真係"
平安夜啦"
不過都唔知去邊玩好"
澳門真係悶"
如果諗到有咩玩ge人唔該add下我啦"
我真係去到唔知去邊好啦"
最後祝有留cm比我ge人聖誕節快樂!^^! |
2009 年 11 月 12 日 星期四  |
唔知  |
分類: 未分類 |
嘩"
好耐冇打啦"
都唔知有咩好講"
唉"
好想同妳講野"
但係又驚wo"
去撞妳,又撞唔到"
激q死我"
妳係戈到,我又唔係戈到"
唉,聽日一定要撞到妳呀!! |
2009 年 8 月 25 日 星期二  |
100日啦"  |
分類: 未分類 |
今日100日啦"
好開心呀"
跟住呢,聽日又BBQ wo"
希望會好好玩啦"
唉,又就黎番學啦"
真係好唔想好唔想番呀"
仲要轉埋培華"
真係讀都唔想讀.......
|
2009 年 8 月 4 日 星期二  |
得閒  |
分類: 未分類 |
由於好多人都叫我打qooz,
所以就打啦,
都有20日冇打啦我諗...
講真,都唔知打咩好,
你地又比咁小cm我呀xd
搞到都唔知打黎做咩
同妳都就黎3個月啦"
好好好開心呀,
琴晚唱k,
唔好提啦都,
好彩最後都冇咩點,
但係真係好7班仆街"
真係好想打9番佢地"
但係佢地話唔打得"
冇計啦"
仲有下次妳早d訓啦,唔好等我啦"
等我同妳行左3個月先再打啦,
係咁啦"
88" |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|