| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 3 月 12 日 星期四  |
| 4日冇打blog啦= = |
分類: 未分類 |
都有幾日冇打blog啦,
因為都唔知打咩好,
日日都係咁,
日日番學都唔知做咩,
只係係到等放學,
放學又做咩呢?
又係踢下波,
吹下水,
跟住咪又係去溫習,
溫完習啦wo,
又係mad啦,
咁又1日,
真係有d悶啦"
希望聽日c組都win啦"
d組都win到"
c組(應該)都冇咩問題ge"""""
|
2009 年 3 月 8 日 星期日  |
| 悶""""""""""" |
分類: 未分類 |
今日冇出過街"
好悶"
講番琴日,
去左睇戲,
同小冰,呀坤,朱文,嚴聰,全一齊去,
睇愛情故事,,都ok啦"(江若琳唔係人,janice man好迷人)
睇完去左肥龍倍呀坤買game($520)
呀坤有錢仔.""
跟住當然唔小得去mad啦..
11點幾就番home啦.."
番到去都12點幾.."
諗諗下,
原來我今日有出過街,
落左去樓下cut頭髮,都ok好睇啦"
唉...
聽日又要番學,
help me呀""""""""""" |
2009 年 3 月 6 日 星期五  |
| 又落雨啦 |
分類: 未分類 |
今日又落雨
煩死人,又冇遮lo!!
激死我...
今日都係好似平時咁過啦,,
番下學咁,,放學去左呀坤home,,
跟住去左溫習,,
再跟住唔洗講都知我去左mad啦,,
咁就又1日啦,,
好彩聽日唔洗番學,咩入學試wo..
正呀!! |
2009 年 3 月 4 日 星期三  |
| 下雨天 |
分類: 未分類 |
今日落雨呀!!
好低能lo..
行番屋企戈時明明好細雨,,點知行行下變左超大雨lo...
仲同你兩條友仔(朱文,圖)一邊行一邊玩,,搞到濕q晒!!
濕q晒都算啦,,仲要比我見到呀lam攞住把遮係我地側邊行lo!!
激死我....
聽日又測我最勁最勁戈科啦(math)......................................................
希望有50分以上啦!! |
2009 年 3 月 3 日 星期二  |
| 籃球隊 |
分類: 未分類 |
今日去左睇籃球
花生勁,
姚星勁勁,
子軒勁勁勁啦啦!!
見到你地去到4強,,
我都真係好開心,
下一場都要努力呀!!
好想到時一齊係中葡攞獎!!
我等你地呀,,唔好唔出現呀!!
仲有留cm呀!我咁支持你地呀!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|