-())(肥高)))--BLoG
一個星期我諗都會打3---4篇ge.........
fattall9393
暱稱: -----肥高-----
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
國慶節快樂
生日
好攰呀"
累了...
15日啦"
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 901
今日人氣: 2
累積人氣: 7069
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 11 日  星期一   晴天


比好多人點左" 分類: 未分類

1、被點到必填,不填代表你不尊重傳給你的人和問卷。

2、請老實回答每一問題

3、不行擅自塗改題目。

4、寫完請點10位小朋友,不可以不點。

5、點完後請通知那10位小朋友他被點到了。

 

01. beto

02. 朱文

03. 圖

04.雪兒

05. Emma

06. 姚星

07. 嚴聰

08. 子軒

09.全

10.小冰

 

我都唔想嫁" xD`

 

01-(4號認識6號嘛):識
 
 
05-(7號的姓氏):嚴
 
06-(10號的人緣好嗎):好
 
07-(4號有人追嗎):好多xd
 
08-(承上2號呢):追人就有呀佢""
 
09-(5號喜歡的顏色是):佢係色盲; xD 
 
10-(5號和4號是朋友嘛):係呀"
 
11-(4號的生日):4月18呀"
 
12-(5號讀哪呢):ASUM"
 
13-(你怎麼認識10號的):同一間學校 
 
14-(你跟1號的生日差幾個月):幾個LO"
 
15-(你和9號有出去玩過麼):好多時"
 
16-(你喜歡和2號聊天麼) :佢唔7ge時候
 
18-(你覺得7號人怎麼樣):咁lo"
 
19-(你覺得9號人怎麼樣): 都係咁lo"
 
20-(你愛5號嗎):愛x)
 
 
 
1.是誰傳給你這份問卷的:Emma,雪兒,小冰"
 
2.你們認識多久呢:冇錯係2年'
 
3.你覺得她對你來說重要嗎:好好好重要
 
4.你與她的關係:fd
 
5.請問她的興趣是: 自己問佢地
6.你覺得她的性格如何:個個都唔同嫁wo"
 
7.她在你心目中是幾分:100000000000000000分
 
睡覺前第一件事:做埋d功課
 
起床前第一件事:睇下個電話"
 
偶像:林峰,c朗
 
你喜歡的季節:冬
 
你打工嗎:冇
 
打工次數:冇 
 
你想去的國家:冇咩
 
你討厭什麼樣的個性:唔知
 
你會抽煙嗎:咩係抽煙呀?
 
你會喝酒嗎:咩係喝酒呀?
 
你喜歡去哪玩:有fd既地方
 
去玩時喜歡一個人去嗎:no
 
是假日時你都睡到幾點:次次都唔同
 
今天的天氣是:好熱"
 
朋友和情人你會選:情人行先
 
機會和命運你會選擇:機會
 
你很自戀嗎:都幾嫁"
 
這問卷多不多:多
 
要怎樣才能讓自己好過一點:唔洗點,e+咁就ok啦" 
 
喜歡吃冰嗎:ok啦 
 
現在幸福嗎:幸幸地又福福 地咁啦"
 
最在乎哪幾個朋友︰係朋友都在乎"
 
房間裡最重要的東西是什麼︰電腦掛"
 
常夢到什麼:fd


2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


第3段啦" 分類: 未分類

  第3段啦"

升定留就睇今段啦"

如果留左,三育見啦{(可能姐)家豪唔好咁開心} "

升ge話就留番係到(希望啦) "

唉,今段唔打機啦"

再打就真係三育見嫁啦"

今段都ok啦"

得番maths,中史同世史"

一齊努力啦咁多位!!"

 

                                                                              



2009 年 4 月 25 日  星期六   晴天


2009-04-25 分類: 未分類

我愛上學去wo; -__________________________-

 

如有雷同,唔係巧合""



2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


20日冇打啦 分類: 未分類

20日"

exam到e+"

都冇打過"

因為懶lo"

又冇咩時間咁"

呢派日日都5,6點先訓,"

攰死人"

咁晏先訓係到做咩呢"

其實係係到打機lo"

今日冇得打lo"

如果唔係都唔會打blog啦"

得閒先再講啦"

e+睇波'

留cm呀!!!!!!!!"



2009 年 3 月 21 日  星期六   晴天


好內冇打blog啦= = 分類: 未分類

呢個星期都冇打到blog,

真係唔好意思呀"

因為真係冇咩時間"

今日派左中文dict,我有96呀"

朱文仲勁,100tim"

我都唔信"不過真係好開心"""""""

第一次ja!!

下星期就exam啦"

我一定要溫好習"

一定要合格"

wo"聽日唔洗番學呀""

正呀!!

死啦,做咩呢派咁多人生日嫁"

我去邊到搵咁多錢買禮物呀"

"真係煩呀"