| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
| 2個月啦" |
分類: 未分類 |
2個月啦"
超超超超超超超超超超開心呀!!
我愛妳呀!!周泳詩"
雖然遲左2日先打,但係我真係好中意妳嫁"
我唔會再激嬲妳嫁啦"
不過妳都唔好激嬲我wo"
我呢一世都要同妳一齊呀!!
|
2009 年 7 月 7 日 星期二  |
| 問問問""" |
分類: 未分類 |
(1) 被點到必填,不填代表你不尊重傳給你的人和問卷
(2) 請老實的回答每一個問題
(3) 不行擅自塗改題目
(4) 寫完請點10位小朋友,不可不點
(5) 點完後請通知那10位小朋友他被點到了
***************************************************
【點名人物】
(1)呀lam"
(2)Emma"
(3)全"
(4)圖"
(5)聰"
(6)小冰"
(7)朱文"
(8)雪兒"
(9)華仔"
(10)cpi"
---------------------------------------------------------------
01-【4號認識6號嗎?】:識"
02-【10號是男還是女?】:女"
03-【8號的興趣是?】:佢咩都岩嫁wo"
04-【5號有沒有兄弟姐妹?】:冇呀"
05-【7號姓氏?】: 朱"
06-【10號人緣好嗎?】:幾好幾好"
07-【4號有人追嗎?】:行緊tim啦"
08-【承上2號呢?】:比我追左"
09-【6號喜歡的顏色是?】:唔好意思呀,小冰= ="
10-【3號和10號是朋友嗎?】:係呀"
11-【8號的生日是?】:4月18,我點會唔記得呀"
12-【5號讀哪呢?】:澳大,出年就唔知佢啦"
13-【你怎麼認識10號的?】:同校"
15-【你和9號有出去玩過嗎?】:有"
16-【你喜歡和2號聊天嗎?】:超喜歡"
17-【你喜歡和3號在一起嗎?】:嗯"
18-【你覺得7號人怎樣?】:我都唔知佢,一時又好正常,一時又77下咁"xd
19-【你覺得9號人怎麼樣?】:做得我d fd都係好嫁啦"
20-【你愛1號嗎?】:佢唔小我戈時"
21-【你覺得4號和3號會一起嗎】: 日日都一起嫁啦佢2個"
22-【你覺得5號機車嗎】:ok呀"
23-【你喜歡1號嗎】:嗯"
24-【你覺得3號正嗎】:正呀"可惜怇唔係女仔"
25-【 她們誰最好】:唔洗問都知我會答2號啦"
--------------------------------------------------------
1.是誰傳給你這份問卷的:呀lam"
2.你們認識多久呢:1年"
3.你覺得他(她)對你來說很重要嗎: ok啦"不過佢好好玩"
4.你與他(她)的關係是: 朋友"
5.請問他(她)的興趣是:比我玩"
6.你覺得他(她)個性如何:傻下傻下咁"
7.他(她)在你心目中是幾分: 1-100左右啦"
-------------------------------------------------------------
*睡覺前第一件事 : 呢埋眼"xd
*起床前第一件事:睡覺"
*你喜歡的季節:cold"
*你打工過嗎:我都要打工嫁咩?
*你想去的國家:想去戈d都去左啦"
*你討厭什麼樣的個性 : 唔出聲戈d"
*你會抽菸嗎:唔明"
*你會喝酒嗎:唔明"
*常哭嗎:好小好小"
*你常笑嗎:嗯":D
仲有10日,我地就2個月啦"
我愛妳呀"Emma" |
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
| 88啦" |
分類: 未分類 |
又好耐冇打blog啦"
日日都好攰咁,冇咩心機打"
係到同大家講"
出年係澳大你地見唔到我嫁啦"
唔會再係手球隊,足球隊出現"
因為我轉培華啦,
咁多咁多澳大ge朋友,同學,保重啦"
唔洗為左我走,而唔開心嫁"
我會番黎探你地嫁"
不過我真係好唔捨得你地嫁"
但係都冇計啦,唔想再留啦"
好啦,唔好再講呢個問題啦"
今日係19/6啦"
同妳行左1個月有多啦"
都幾開心ge"
好啦,唔講啦"
諗下一陣去邊先"
88咁多位"" |
2009 年 5 月 31 日 星期日  |
今個星期"  |
分類: 未分類 |
今個星期,,,,,,,,,,
真係好開心"
測驗又科科合格(唔計math)"
最重要係日日都同妳一齊"
雖然呢,星期六,日賽波(手球)都輸晒"
最7係人都唔夠lo!!
不過可以同妳一齊就得啦"
聽日dict exam,咁多位一齊+油啦"
如果得ge話我真係想留番係到"
所以呢,唔講啦"
去溫習啦"
88" |
2009 年 5 月 18 日 星期一  |
| 地理92呀!! |
分類: 未分類 |
好內冇打tim"
今日真係好開心"
唔係講笑!!!!
我地理測驗((((((((((((((92)))))))))))))))
真係開心死我啦"
你地都可能唔信,因為我自己都唔信"
太正啦!!
可以通到咁9人"
由期時係坐我前面戈個(冇講係邊個)"
哈哈哈"
仲有妳呀"
又話有溫!!點知就得62.......:"
講完" |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|