唉...閱讀分享點解好似冇權選擇逼著我地一定要分享咁既-_-
唔公平呀~~加上份稿好難作... >>>>>>>>>>>>>回憶今日所發生既事
視藝堂好事-唔洗重畫-v-,同埋佢整泥既時候有一瞬間佢用支野
係中間做左d行為,令我諗起一d唔應該諗既野-_-
英文堂我較在意既係讀左很多次brabrabra
兩堂加埋令我諗起好多既色情野囉-3-
中文堂最後果時老師講左句兩個字(唔係好識打)
超型><我都未聽過既~有趣的人呀老師>v<
今日好似冇咩特別事咁既-_-
作文作到悶都係寫左篇垃圾出黎.
通識堂...笑左-v-
回憶出唔番黎...通識堂做過d咩-_-? 「只記得我笑左」
其他既堂好似都真係冇咩好講wo
依家我會講i will say hi and goodbye for you 簡稱hi goodbye