今日考...(主題有寫唔洗講啦- -)
英文聆聽...一個字.「難」>v<
考完試個個都係咁講「難」囉...
可能係因為最尾果度根本比統測難得多多聲(佔最高分呀!!!)
小息期間咪又係同人一齊講囉...不過我有d想走既感覺- -
中文今次都係ok既...(咁樣唸最後既結果一定係fall)
中午整左個slide 但係我覺得係有d男仔既感覺(因為d圖)
加埋首歌...一d都唔襯...不過個youtube都幾x嫁~希望你地鍾意>v<
又到左談論爆旋陀螺既時候啦...
今日果集...卡通始終都係卡通...陀螺竟然會轉到有風(仲係可以吹到頸巾都吹走埋- -)
e d野會唔會太假呀- - 下次比d有火既咪仲死- -假到爆-︿-
加上睇完爆旋陀螺之後,我聽收音機,果台好似係i love you boy講野(唔係散左咩-_-?)
超搞笑...個僕人被個少爺打- -(我都係中途聽)個少爺個爸媽想知到個仔係咪會比人蝦,
所以錄低左佢地做過d咩(只係錄聲),錄影帶播既係﹕
個少爺係咁趕個僕人走...個僕人就點都唔走.
跟著個僕人就話我唱歌比你聽呀...但係中途少爺就話走啦走啦...好難聽呀(僕人係未唱既)
當然配僕人果個唱唱下都搞得好笑所以笑出聲- -
跟著少爺就話你企係度...聲音慚慚細聲..
僕人話你唔趕我走啦少爺? 過左一陣...
少爺就跑過黎打佢(配音做得好出色>v<) ---完--- 之後果呀媽話好彩唔係比人蝦而係蝦人
得閑留言傾下- -
|