我既心情就係咁^ 因為今次既科學好似都幾易wo 我一定會「合格」(not八成)
寫完仲有15分鐘~~依家我又唔會特登去檢一次既~
所以我有大把時間去等- -"
依家我仲認為填充題第2題會有人答得出係「熱能」嗎-_-?
答得出話你係「背書之神」
聽日既中文說話我要.....放棄!
唔合格既機率多於70%
中文就係咁fall左- -我認為.
願神會保佑我可以係1分半中有野講>v<
注﹕我唔係基督徒
今次既地理可以話係難又唔難...
聽講好多人都話唔夠時間做wo e個應該就係難處啦> <
注意﹕只要寫字快就咩事都唔驚>v<
英文...easy job...........................................就奇啦- -"
10分飛走lu 886....
唔「小心」冇溫到tim>v<
真係好啦- -
向「合格」既科學進發!!!(一定會合格掛....hope)