長長日子既考試終於完畢啦
打機任打,唔洗憂~ 可能
最令人唔開心既咪係考完試都唔比人放幾日假...
個校長好似笑住講﹕「冇所謂啦,考完上學期既試,新既學期就係新既開始 」
如果真係咁既話,全校都會抗議 我覺得
就好似反高鐵咁樣,圍住校長室...<有??
如果係咁我就要做一個支持高鐵既人
走出黎大叫﹕「支持高鐵,支持高鐵」(只係虛幻)
結果會唔會有人用紅色既眼睛向後望呢? 好似卡通影咁...
跟著好似忍者咁.一條紅線高速移動(背景係黑色),之後我跪係度...講﹕「點解會咁嫁...」 暈左
interesting>v< 以上請用你們的想像力想像情況
|