今日真係實現左尋日我係blog到打果d野- -
「通識要講88,中史..um...希望合格...」
通識真係8左- -中史真係岩岩合格- - <(仲係未知mc加唔加到)
洗唔洗咁準呀- -個天真係唔幫我...
通識老師仲要全班一齊罵...好絕呀-_-
佢講既「則幾個合格」個心其實係咪有d開心...?
話曬好過x班wo...不過全班都冇一個人坐低,就係因為佢講左句
「如果你有溫書,d合格成績起碼多10~20個」
一定係咁-_- 唔係既話...點解你唔坐低 (你有溫書wo,如果)
中文既成績過得去既-v-冇咁失望
re﹕大家得閑多d share 自己既分數,太高唔好串人,太低唔好唔開心
...咦...我咪係 唔開心-_- ^ |