視、數<<e兩種唔值得提既野我地就唔好提啦
^ ^>太多英文啦-_-抄抄抄!!
^>印野...冇心情wo@@
總結e個假期黎講,一個字「悶」
收到錢就比曬人...人地黎我屋企,食完野就打機.
this is 循環+習慣
加上聽日開始唔用得locker,點解miss lee要係新年前咁講野wo
令到我地咁唔開心...搞到我今朝發番個夢...記得番唔用得...-_-
i hate you>\\\_\\\<
諗下可唔可以借人地個locker用先.@@
到左深夜了...我依然係未完成功課..
真係灰曬...其實我冇心去做...
有冇人可以救下我呀?
雖然我D功課唔係D1交