今朝既週「會」真係令人失望~
因為...我覺得只有鋼琴獨奏好聽~
其實唱歌果D太細聲聽唔到...男低音就唔知點解好似重重覆覆重覆完又重覆.
歌詞又少-_-唔記得幾時又有個好似係彈「五月」
我見到個個到釣魚...願者上釣嗎?
係今日既課堂都冇咩好講既地方.
唯獨係食飯大約點半既時候,姓溫既返左黎課室.
佢坐低左之後,我感到有股殺氣.
就望佢一眼,看見他想殺人的樣子.(怒氣沖沖呢~)
嚇親我嫁-_-話曬佢望既方向係我果邊....
開學第一堂既體育堂就跳繩跳到冇力...
最令人難忘就應該係跳大繩既淘汰賽贏第1<THE FIRST TIME
不過之後就失曬水準...我要賴鞋帶係果堂鬆左3次.!!!
科學堂就UNHAPPY,比姓周果個話1:30要見佢.
不過我同某人等既時間同佢講野既時間差唔多.
點解要X2既-_-? 簡直係浪費時間~
時間光陰,到左最尾既中文堂.
兩份X曬-_-<<<<<<<<<<<<<<<<正常.(心痛)
邊個安慰我E個細路呀? 今日真係UNHAPPY加HAPPY啦.
^有咩-_-?我好似冇講過-V-