等我一日日記講返晒前幾日既野先 >v<,星期六,我地提早慶祝mothers day -v-!
又去左bbq...上個星期先b完...又b - -!唔悶的嗎?
星期日!mothers day!行街,睇電視,玩電腦....成日就係做呢d野-v-
星期日冇得睇15/16呀!睇女人唔易做大結局....算啦..
反正冇野好做....
尋日.....讀書lor.....冇咩野做啦...
今日.....同尋日一樣 -3-!
哇!原來篇野咁短ja....算啦 -.-