唉....愈黎愈耐唔記得左打日記啦....!! - -!
今晚集電車男幾好笑!愛瑪士終於知道電車係御宅lu....! -v-!
果然冇估錯....!11點有女兒紅音樂會 @v@!
stephy唱左2首呢~
let it flow同埋偏愛~2首都好好聽呢~
Let it flow Let it flow
I believe Love will flow
若是終可遇見多好
心想愛如能預告
他日回望難免期望太高~ <----let it flow
星與月何時何地變幻化
不變真的愛他
轉瞬之間 不斷掙扎
常怨被枉糟蹋 <---偏愛
ya -v-!又差唔多夠鐘sleep lu~唔打啦