天呀!我又有好鬼好鬼死耐冇打到日記啦!!! a"a!!!!
聽日專題報告啦!我個組死得都似! -.-"!
本來今日要打最後一場羽毛球比賽,對2c -v-!
ty仲因為有事可以唔打!佢本來好開心架..!點知....!
個比賽改到6月5日先打!哈哈!睇你死未! -v-!!!
今次大件事啦!專題都唔知算唔算整好! -.-!
聽日仲一定要係學校食tim....!唉... -.-"
算啦....
唔打啦.....
心情唔多好~ >"<