$~小魚孩@日誌~$
最深刻的回憶是否在此誕生?
我將來在此的筆墨, 是否會記下更難忘的事...?
 
 
fish777

暱稱: 小魚/阿魚
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« February 2017 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

最新日誌

梅花間竹...
中秋節快樂!!
呢個禮拜都係non-stop...
馬里奧VS大金剛2入手!...
呢個禮拜好多搞作呀.....


日誌分類

全部 (159)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


呢個禮拜好多搞作呀... 開心

11/9    (一)

今日係阿權既開學日~等佢4點幾放左學就約起好運中心間大家樂見下面, 食下午茶再玩下NDSL

之後行左一陣到6點幾例牌撘免費車返歸

 

13/9    (三)

今日我第一日返工~一返工就打緊3號風, 仲橫風橫雨...真係「貴人招風雨」呀 

同我拍檔果個係女人黎 (佢個職位係高級文書主任), 叫cindy~由於佢今日撘火車返工果陣遇到故障, 所以10幾先返到黎...佢返黎後就教我入form喇...入admission form同discharge form (亦係我既主要職責, 簡單啲講係做data entry) 入好每一類form我就會將啲form既order no.排好次序

照咁睇黎, 我份工係唔難做既, 但由於啲task係靠我一個人做就得, 所以應該好難同其他同事熟得黎

5點幾放左工, 好攰呀 (差唔多3個月冇試過6點幾起身嘛) 所以即刻撘車返歸喇

 

15/9   (五)

哈~返左3日工就有同事放完假升埋職, 所以佢請全公司啲人食大家樂下午茶  

咁我當然要知邊個同事請食啦~就問cindy邊位係陳生啦, 然後親自多謝佢

放左工就去聯合搵阿權, 睇佢玩左一陣gf就上新屋, 因為管家早幾日生日呀, 今晚就上去同佢慶祝生日

阿權同我黎到果陣, 都係得芝家姐同patrick黎到, 連主角都未黎 XD

之後pp, 主角同爹爹陸續黎到~今晚係食豆腐宴, 因為主角鍾意食豆腐

食完飯好難得大家成晚坐埋一齊傾偈, 再回望幾年前~到而家剩返我地幾個真係好難得, 如無意外大家應該可以互通n年

臨走果陣芝家姐話星期日去南丫島wor, 咁我同阿權都得閒就應承左佢地啦

到11點幾就散水lu~同爹爹同埋阿權撘馬鐵返歸lu

返工日子既第一個weekend, 雖然聽日唔使返工但唔可以訓晏~因為聽朝同媽子去賣旗囉

 

16/9   (六)

今朝同媽子8點幾就到附近間合一堂拎旗袋~到8點9就正式各散東西去賣旗...

一個上午真係可看盡人生百態...真係一樣米養百樣人...

有啲人會主動咁入錢落你旗袋, 大部分既人見你叫佢買旗就會幫你買, 亦都有人唔當係一回事,  最衰果啲梗係叫佢賣旗明明冇旗起身就話買左果啲啦!!

我大概賣左3粒鐘就賣哂手上果6張旗, 都有350張以上架喇, 個袋係超重囉...之後返合一堂交返旗袋, 拎埋嘉許狀就去搵媽子, 佢仲未賣哂呀

到12點就一定要還旗袋, 於是同媽子去還完佢既旗袋就去食晏喇

下晝就去圖書館還書, 過左一日呀

之後去體育館果邊啲梳化...坐起樹玩NDSL, 當我玩緊炸彈人果陣, 有幾條約7-10歲既化骨龍起樹睇, 講啲野都幾好笑

一個起樹問係咩game黎, 另一個話係炸彈人, 仲有一個話:「好靚呀!!」

之後我玩緊果陣係一個綠炸彈人跟住主角, 有一個就話:「邊個黎架, 起度跟住哂, 正一跟尾狗~麻鬼煩!!」真係笑死我喇

玩到6點鬆啲就返歸lu

 

17/9   (日)

今朝11點起九龍塘匯合阿權就齊齊撘地鐵去中環搵芝家姐同patrick喇

之後去祖樂蜂買CHAMP餐上船食喇 (而家得返中環有得食咋!! 不過呢間野已成為賓賓世界...因為連店員都係賓人做囉~哈哈 )

我同阿權都未試過果間野啲包, 一咬落口真係超超超好味囉!! 薯條都正過麥記果啲呀...

差唔多兩點到南丫島~阿芝佢地想食cheese cake wor, 就去一間細既cafe食啦, 本來我唔諗住叫既

~後尾試過佢地果啲, 又幾好味, 於是我就叫左我至愛既意大利芝士餅喇

食完飽飽就起程做運動喇~上山好辛苦呀, 行到我個心酸~係呀, 酸住痛果隻呀...比起三年前黎行既狀態真係差好遠, 我實在太水皮了...

不過今日郁下就體驗到唔慣做運動既惡果, 有消耗好過冇消耗丫~就係我唔慣消耗, 搞到我而家個身體差左囉, 身陳代謝唔好呀, 4個月前剪左頭髮到而家都冇咩點長呀, 你話死唔死丫...

我地幾個有時行行上都會休息既, 由榕樹灣行到去傻姑灣, 再行返去榕樹灣 (因為芝家姐話果樹有間泰國野幾好味, 又有串燒食呢 ^_^) 由2點幾行...加埋休息吹水等等, 返到榕樹灣都7點鬆d lu~食埋豆腐花就去食泰國野啦, 一碟大野3x蚊唔算貴, 仲有食串燒呢, 好味好味~

之後大家商議想起中秋期間租間房大家住一晚玩下...芝家姐之前打電話問左個女人話250蚊一晚既, 點知去返果間野個後生仔話果日個女人報錯價囉~原來假期要600架~後來問多幾間, 一係冇位一係價錢貴, 最後都要告吹了

真係好可惜架, 好想入camp玩呀~不過去唔成camp可以約出去「啤啤Q」既

到8點幾就撘船出返中環lu~之後齊齊再撘船去尖咀就散水lu~我同阿權就行一陣...行左成日真係好攰, 之後去新港food court坐左一陣, 阿權話想打一陣機, 就去河內打一陣機就返歸lu~

聽日返工肯定攰死, 哈哈~






訪客留言 (返回 fish777 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 fish777 的日誌 ]