今日我有個fd冇返,我同另外一個就以為佢有事,之後我地二個就去左find佢,點知打比佢又冇人聽喎!我地就好怕呀?之後就去左上英文堂,個miss就問我地二個咩呀?我地就講另外果一個fd佢冇返,我地怕佢有事呀,個miss就話你地上左英文堂先再find佢,我地就上完堂就再打多次比佢,點知又冇人聽,!我地就去上生活技巧堂,到左我地放小息的時候我地就打多次比佢,之後佢就講佢唔知時間起身所以早上冇返,佢講返ing來,我地就都不之機開心以為佢有事!到左我地落堂的時候點知 通話老師話佢下午唔上堂,我地都不之機開心呀?不過d男仔就唔知 通話唔洗上,之後我地就去左食lunch,到左3:30我就同左d fd去左元朗find佢一個fd,點知果條女一放左學就想逃跑,我其中一個fd就望住佢,另外一fd就話人地同ing你講野,你可唔以聽下人講野呀?果條仆街就話你find人來空我呀?之後佢就話這是爬的fd來架!之果條仆街就開怕,佢就話不如返學校講呀,之後我地就話你唔係怕呀?你做出來就如左會比人X架呀!之後就再去第二find佢d ar哥玩!