今日我细老D fd來左我home同佢開生日會,我就好悶呀!我琴日冇打日記,因為我琴 日發燒所以我冇打日記呀!不過now我冇咩事呀!不過城個人冇咩心機,不過食左藥好左好多啦!但係我種係冇咩心情!
我果班個令仔只係返左一日佢就冇返啦!我D fd都話佢令仔,系係我地果班最令仔果個,我都唔知佢點解佢只係返一日就唔返呀?
唔講la!我冇野再writela!聽日再writela!