我今日同平時一樣,都咩野,我第一堂係上中文,上完中文之後就同左個fd去左食lunch,不過lunch得太少少時間啦!得果1個鐘,都唔知食咩好,不過今日我就同左個fd去左食M記,跟住就返返去上P.E堂,完來我地上完P.E堂之後就可以去更衣室到澡涼,珍舒服!