今日我的細老生日,我同佢都唔野講!所以好悶呀!不過都唔會好悶,因為Superman都會來,好過冇!我的表妹,表弟都來,唔會悶!今晚好多人來X2機人來BBQ!到現在我都唔知送咩禮物比佢好!好煩呀!唔講la!聽日再講la!